13. november 2010

FRIDAYANDNIGHT!

Jeg har været stille i dag af to grunde - 1) Jeg har haft tømmermænd, som aldrig før. Nogen skal seriøst minde mig om, at jeg ikke er 18år mere.. :) 2) Internettet driller og jeg har nu skrevet det her indlæg om hele 3 gange, fordi computeren bliver ved med at smide mig af og ikke vil gemme de ændringer, jeg laver undervejs. I går havde jeg to outfits på - Det ene om dagen og det andet om aftenen og natten. Derfor den geniale overskrift til dette indlæg, haha!
Photobucket
På jobbet er det bedst jeg er lidt praktisk og kedelig. Praktisk, fordi jeg aldrig rigtig ved, hvad der kommer til at foregå og kedelig, fordi de børn jeg arbejder med (kærligt) disser mig og min påklædning, ligeså snart de kan komme til det. Mine kollegaer vil nok argumentere for at jeg ikke altid klæder mig til lejligheden f.eks når jeg møder op i ruskindsballerinaer på fiskekutter i øsregnvejr, eller når jeg har hunters på i det tørreste sommervejr, eller fordi jeg generelt bare har for stramme jeans på og ikke kan komme over indhegningen ved vores fodboldbane.. :) Trøjen er en kjole fra Secondfemale og mine jeans er et par fra H&M trend, som var meget eftertragtede sidste vinter.
PhotobucketPhotobucket
Og her er nattens look. Kjolen er en gave fra Message og er en MbyM-sag. Er vild med det fine print og den lidt anderledes form kjolen har. Den kan vende to veje, bagpå er der en lynlås hele vejen ned. Halskæden er ligeledes en gave fra Message og er fra Rosie and Roses. Kjolen kan nemt blive skanky, da den har dybe udskæringer i siderne, så jeg valgte at style den med mine mindst skanky accessories, sko og og en knold i håret.

Hav lige en fortsat god aften, jeg skal tilbage til Harry Potter-marathon på TV3.. :)

14 kommentarer:

Sara Sofie sagde ...

Elsker din clutch/taske!
Hvor har du købt den??? Må eje den <3
-Sara

Helene sagde ...

Så fint fest look! synes det er super fint den måde du har stylet kjolen på, er også vild med dine lappede jeans :o)

xxHelene

www.helene-feeling-fabulous.blogspot.com

Anne-Sophie sagde ...

Dit aftenlook er så nice! Virkelig fin kjole. Og gode sko at sætte til den.

Gunilla sagde ...

Årh, dine jeans er stadig eftertragtede hos mig ;) Elsker lapperne!
Selv go' aften, med Harry P(:
/Gunilla

Anonym sagde ...

Hvor arbejder du henne? Eller rettere sagt, hvad arbejder du som? :) nice outfits :)

Guldlog sagde ...

hvor er du flot kia!
super smuk kjole, den matcher dig så godt:-)

Sofie sagde ...

Elsker din kjole! Den er bare for lækker :D

Ann-Sophie sagde ...

Så fin, du er, Kia. Mere skanyness tak ;)

Kia sagde ...

Haha, ja. Mere skankyness i mit klædeskab.. :)

Min clutch er fra asos.

Tak for jeres fine komplimenter.

:)

Kia.

Kia sagde ...

Ang. mit job. Er uddannet lærer, læser nu en kandidat på aalborg universitet i København og arbejder ved siden af studiet på en helddagsskole for ADHD-børn.

:)

Kia.

Miss Jeanett sagde ...

Du kan da selv være en hot skink ;) Især i kjolen - den er fierce!!

Ammoni sagde ...

Elsker bukserne!
//A

Anonym sagde ...

Hahahaha elsker det, at dine evner som lærer hænger sammen med, om du kan kravle over hegnet til boldbanen eller ej:-D Lyder til at være et godt arbejde, det er i hvert fald sjovt at høre om.

Synes forresten at kjole/toppen er fantastisk til dig. Thumbs up.

/Lina

Anonym sagde ...

Jeg elsker dine cowboybukser .

Tjek: www.hairclips.dk