2. oktober 2010

Tip - FLEXEES + asosrabat.

Kan I huske i sommers, da jeg prøvede denne underkjole i Magasin? Havde set den på smukke Emma Elwin og måtte prøve vidunderet selv. Siden har jeg tænkt meget på den og jeg ved at man kan få den online hos asos, 100kr billigere end i Magasin, men jeg har ikke lige haft en anledning til at købe den. Forleden skulle jeg så bestille en fin kjole (i navy, forresten! :)) og så røg denne i beige sag altså med i kurven. Glæder mig til at bruge den under alle mine kjoler og som fin corsagetop.

HUSK at få 20% rabat på din ordre ved at bruge rabatkoden ASOSSIRENE og bliv glad over at portoen kun koster 25kr..

17 kommentarer:

Sarah sagde ...

Er rabatkoden ikke asossirene? :)

www.boennen.wordpress.com

Anonym sagde ...

koden virker ikke? :(

Kia sagde ...

Det er fordi jeg har skrevet rabatkoden forkert!!! :)

Sarah har ret!! Koden er asossirene.

Astrid Mie Majgaard sagde ...

Så blev det Navy, jeg glæder mig til at se den på, og hvordan du vil bruge underkjolen, nu arbejder jeg jo i lingeri i Magasin så det er lidt spændene om man kan få nogen gode saglsargumenter!

Astrid

Myy-raspberries.blogspot.com

Sara sagde ...

Hej :)

Har du taget den i samme størrelse som du normalt bruger i bh?

TAk for en super go og inspirerende blog.

Mvh Sara

Mai H. sagde ...

Tak for rabatkode :)
Forresten, jeg ved godt at det efterhånden er længe siden, men jeg mener at du engang eftersøgte blomstrede 8-eye doc martens?
De er ikke helt magen til dem du eftersøgte, men du får lige linket alligevel :)
http://www.asos.com/Dr-Martens/Dr-Martens-Flower-Print-1460-8-Eye-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1216832&cid=6455&sh=0&pge=1&pgesize=200&sort=3&clr=Black

Rikke sagde ...

Hej Kia!
Hvilken str. købte du underkjolen i? Jeg kan ikke finde ud af størrelserne på Asos, er normalt en 38 - lidt større end dig, vil jeg mene.
Mvh. Rikke

Anonym sagde ...

Hey er der nogen der ved om de 20% kun gælder asos' egne ting eller også designervarene??

Josefine sagde ...

Hvornår udløber rabatkoden? :)

Mette Rieck sagde ...

Jeg kan ikke finde kjolen på asos - har du et direkte link?

Rikke'M sagde ...

Jeg er fristet!

Maria sagde ...

Jeg kan heller ikke finde den på asos' hjemmeside? :s

Kia sagde ...

Hej piger,

Her er link til den:

http://www.asos.com/Flexees/Flexees-Smooth-Shaping-Control-Strapless-Full-Slip/Prod/pgeproduct.aspx?iid=566981&cid=6579&sh=0&pge=3&pgesize=20&sort=-1&clr=Body+Beige

Jonna Boe sagde ...

jeg kan slet ikke få koderne (har set en del) til at virke ved mig - hvor skal man skrive dem ind, og hvordan? :-b

Anna Lei sagde ...

hvor henne er det man skal sætte koden ind?
og hvor lang tid virker den?

Kia sagde ...

Hey piger,

Tror Sirene koden til asos holder til midten af oktober. Kan ikke præcist huske det..

Ang. rabatkoder - Du går ind i din indkøbskurv også videre til betaling, her skal du skrive den ind under "promotionkode".

Kia.

Anonym sagde ...

I kan finde billig shapewear - også flexees : http://minhemmelighed.dk/group.asp?group=6
Super sød og reel ejer.