22. juli 2010

På en parkeringsplads i forstæderne.

Photobucket

I går spiste jeg sammen med en del af min kærestes familie ude i forstæderne. Men ikke engang dér kan man være i fred.. Haha.. :) Blev åbenbart spottet af Tilden, mens jeg sad og fyldte mad i munden. I forstæderne!! Armen, altså! :) I dag har jeg haft et møde på programmet også skal jeg ud og passe fire skønne mopsehunde. Det bliver brandhyggeligt!

Outfittet er holdt i grå og jeg har faktisk to af mine favorititems på. Sue long fra SamsøeSamsøe og et fint pocketskirt fra Zara. Begge items har jeg i flere farver og jeg bruger dem dagligt i forskellige outfits. Kan anbefale jer at have begge dele i klædeskabet - De kan redde enhver tøjkrise.

8 kommentarer:

Anna sagde ...

Kan rigtig godt lide nederdelen, har luret på den, da du har vist den tidligere :) Fedt lilla ur også!

/Anna

Anonym sagde ...

Er det Gladsaxe? :-)

Cecilia sagde ...

Det er hvertfald ikke gladsaxe :D Men det er jo lige ved mig næsten.. gad vide hvor I var ude og spise?! ;)

Matilde sagde ...

Nej det er ikke Gladsaxe :D Haha hvor er det sjovt at se. Tror du står omkring 200 m fra mit hus :p

Sunna sagde ...

Hej Kia!
Jeg ville bare sige at jeg synes rigtig godt om din blog - jeg har læst i laaang tid nu! :) Hvis du har lyst, kan du kigge forbi min blog: http://agoldenglimpse.blogspot.com/
- Jeg er helt ny blogger!
Mvh, Sunna

Anita sagde ...

Hej Kia.
Lækker blog, lækkert outfit.
Jeg nyder meget af dine tips, da en SU virkelig er lidt djævelsk ind imellem. Altid rart at vide man har lidelsesfæller :P

Hav en dejlig weekend.

Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Signe O. sagde ...

Jeg eeeelsker din nederdel! tror du stadig den er til at få - og kan du huske prisen? :)
vh Signe
(www.apieceofkatemoss.blogspot.com)

Kia sagde ...

Hej piger,

NOPES, det er ikke Gladsaxe overhovedet.. :) Haha, Cecilia.. Hvor mon vi spiste?! Tilden - Står jeg virkelig 200M fra dit hus? Så er jeg tit i nærheden af dit hjem..

Jaaa, så nederdelen i flere farver og mønstre til 59kr i Zara for en uges tid siden..

:)

God lørdag til jer alle.