4. juli 2010

Mad, sko, ure, tørklæder, tasker, Dixie.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

I onsdags var jeg inviteret til brunch af Tina fra Dixie. Frøken Krøjby joinede os og det var en super hyggelig måde at spendere formiddagen. I den forbindelse vil jeg lige sende et par gode tanker til Merete, som ikke nåede brunchen pga. dumme printerproblemer. Vi spiste den lækre brunch mens vi så på varer, der kan findes i butikkerne fra denne måned. Jeg har her udvalgt mine favoritter. Især skoene med remme og det sorte ur er en klar favorit. Dem må jeg have! Dixie føres i Message og hos smartgirl.dk.

16 kommentarer:

Cecilie & Tilia. sagde ...

hej søde Kia. :-)
jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke se dine billeder? .. der står en masse felter hvor der står photobucket upgrade today :D?

xoxo Cecilie
www.redllips.blogspot.com

Nina sagde ...

Man kan ikke se billederne :( kun billeder af photobucket hvor der står: upgrade to Pro today.

lisa sagde ...

Ser virkelig ud til at Dixie får nogle lækre ting hjem... måske man sku et smut i message...:)

Anonym sagde ...

Hvor ser brunchen dog bare lækker ud! og jeg er helt vild med skoene og tørklæderne, kan man få dem i butikkerne nu? (-:

Annette sagde ...

Svaletørklæderne er rigtig fine :)

Guapizimo sagde ...

Den ser lækker ud den brunch! Og lækre Dixie varer også!

Ann-Sophie sagde ...

Jeg har meget svært ved at abstrahere fra chokoladekagen på første billede... Hamse-namse!

Mai sagde ...

jeg kan sagtens se billederne :-)
og lækre varer, især ringen "love"

- Celine // celineleon.blogspot.com

Mette sagde ...

for LÆKKERT ur! kan du huske, hvor meget det koster? er helt vild med det sorte...

:)

Cathrine sagde ...

Kender du prisen på stiletterne på billede nummer 2? synes de er super flotte - ligesom alle de andre ting :)

Anonym sagde ...

Hejsa :o)
Stilletterne på billede 2, koster 399.-
Uret koster 299.-
Knus fra Tina, Dixie

emilie sofie sagde ...

Er helt vild med SOFTECH, især i mint grøn og lyserød, de er da for søde :-)

julia / www.julialouiseblog.blogspot.com

Kia sagde ...

Yay, elsker især de der sko med remme. Ren kærlighed!

Kia sagde ...

Love-ringen er forresten min egen fra Topshop! :)

Anonym sagde ...

Jeg er meget imponeret, fine ting! ;)
- Jeg tror aldrig jeg har set noget så indbydende som den brunch dér!

Kia sagde ...

Haha, Camilla,

Det var altså også en god brunch! :)