29. juli 2010

I H&M nu!

Photobucket

Jeg faldt i går over de her fine sandaler i Divided til 99kr. Jeg har den samme model i sort (de kostede 179kr) og de har virkelig været i dårlig kvalitet og endte deres liv til en sommerfest efter at have været til skomager OG været limet af mandlig kollega - Så du skal ikke købe dem, hvis du forventer et par holdbare dansesko - Taler af erfaring! :) Men altså til 99kr, så tænkte jeg at det var ok og så minder printet lidt om det dyreprint, som Givenchy har vist.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

uh, det er jo et par musthave sko! Super fund, må hen til den nærmeste H&M.. NU!

Lise Emilia sagde ...

De er super dejlige, købte dem i lørdags, og har allerede haft dem på et par gange, de er dejlige i farven og passer ret godt til resten af min garderobe :)

Lise Emilia
http://www.liseemilia.blogspot.com/

Malene-Liv sagde ...

Hvor er de seje!
Mærkeligt med dine sorte, for jeg har dem selv og har boet i dem sommeren i gennem, og de fejler intet, hmm - nyd hvis H&m har sjsket med nogle af dem:)

- Malene
www.weamblog.blogspot.com

Anonym sagde ...

Jeg har også lige købt dem i leo.. De holder også virkelig godt.. Har overlevet flere aftener på pure i Torquay, og tur med fly til Kbh :-)

Kia sagde ...

Altså mine blev fuldstændig slidt på første dag, jeg havde dem på. 2 og 3. gang jeg tog dem på gik hælen fra skoen og de kom til skomageren, som sagde at han godt kunne lime dem osv. men at det var noget billigt lort, jeg havde købt. Haha. Efter yderligere et par gange gik de fra hinanden til en sommerfest med jobbet, i løbet af aftenen limede vi dem med sådan noget psyko-lim og de var bare færdige.. Desværre. Men altså, sådan er det jo.

Må vi håbe at leo holder bedre, hvis ikke, så går det nok til 99kr.

Kia.

Pernille sagde ...

Ej, hvor træls for dig - jeg har dem også i sort, og har nærmest gået dem slidte... De er blevet danset i og brugt til hverdag masser af gange uden problemer. Du har måske været uheldig. :(
Men skægt med leoprintet også...

Regitze sagde ...

Mine sorte H&M sko gik også i stykker til en fest. "Bunden" røg næsten helt af selve skoen, og lim blev også min redning. ØV!

Anonym sagde ...

Mine i sort har også lidt samme død som dine Kia, så det er ikke et enkeltstående tilfælde... :)
//Mette

Louise sagde ...

Det første par af de sorte jeg købte holdte 30 minutter - sålen gik af på begge sko både foran og bagpå, og lynlåsen gik hele tiden op på begge sko. Mit andet par har holdt tre dage - og de ryger så retur til H&M. Ærgeligt for de er jo så fine.

Rie sagde ...

Mine sorte gik også i stykker vildt hurtigt. Sålen begyndte at gå op i limningen allerede første gang jeg havde dem på og nu er hele skoen begyndt at skille fra sålen:( Men jeg har lige købt et par nye som ser en smule anderledes ud i lynlåsen, så jeg håber de er af bedre kvali.

Louise sagde ...

Rie - mit andet par var også med en anderledes mere kraftig lynlås. Men sålen var dog lige så ringe som det første pars, desværre.

Kia sagde ...

Nå ok, så det er 50/50, i forhold til kvalitet. Jeg håber på det bedste med disse.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Så dem godt på Sofies blog, hvor hun også viste en kjole/top i noget Leo, som gav mig lidt associationer til det, du viste fra Givenchy. Ærgeligt, at H&M laver noget, der er så ringe, så må det hellere koste lidt mere og så holde lidt bedre.

Kia sagde ...

Jaaa, den har jeg også øje på.. :)

Skide irriterende med skoene, ja. Men nu håber vi på at leo kan klare lidt mere. De virker lidt mere robuste?!

:)
Kia.