9. juli 2010

Girly look på vandet.

Photobucket

Jeg har haft nogle dejlige sommerdage bl.a. med grill og cava på Østerbro og god is på Dragør Havn. Her står jeg på en badebro i Dragør og forbander at solen holdt op med at skinne og blæsten kom. Øv. Weekenden byder tilgengæld eftersigende på LUKSUS-vejr og det ser jeg virkelig frem til. Håber på en sommerhustur på søndag, hvis vejret holder. Det ville være dejligt!

Kjolen er fra H&M og den er virkelig gammel - Vi taler 2-3 år, men den er stadig fin om sommeren til et girly look. Tasken er en gave fra Dixie. Jeg valgte den sammen med uret og et par fine sko i onsdags efter mit møde med Tina fra Dixie. Jeg har længe manglet en taske med meget plads, denne er perfekt i størrelsen og selvom det ikke er ægte læder, så er den blød som smør.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super fedt outfit. Du har god stil.

Sarah.

Kia sagde ...

Hej Sarah,

Tak!! :)