8. juli 2010

En fotograf angreb mig på Letz Sushi! :)



Den dag jeg lavede min videoblog, tog jeg efterfølgende ud og spiste sushi med min veninde Julie. Vi valgte Letz Sushi på Højbro plads, pga. deres intime sted og gode sushi til prisen. Dagen før min date med Julie, havde jeg haft et skidegodt møde med folkene bag Downtown og under min sushi vælter hele crewet nærmest ind af døren hos Letz Sushi. De var vist ude og tage billeder til kommende tilbud og deres fotograf tog lige et par billeder af mig. Min veninde synes det var alt for sjovt og sad og grinede af mig under hele seancen.. Jeg synes at de er lidt sjove og lige dén dag var en god dag, hvor jeg var rigtig glad og der skete mange gode ting. Så her har I lige et par billeder af akavede, men glade Kia.

4 kommentarer:

Ms Confashion sagde ...

Hvor er du cute!
Lyder som en skøn date... dét trænger man altså til en gang imellem ;-D
Ser os'ud tilat ha' vært en festlig Roskildetur!
/xxx nete

Kia sagde ...

Hej Nete,

Det var bestemt en skøn date! :) :)

Jaaa, Roskilde var for vild!

God weekend,

Kia.

Gunilla sagde ...

Nåårh! :D Du ser ret sjov men samtidig sød ud, på det første billede, og på de to andre ser du også rigtig sød (og glad!) ud:)
/Gunilla

Kia sagde ...

haha, tak!! :)