30. juni 2010

Sooooo last year :) - Pailletshorts.

PhotobucketPhotobucket

I går havde jeg mine pailletshorts på. Jeg købte dem i Zara sidste sommer og jeg elskede dem hele sommeren igennem. Jeg fandt dem frem forleden og havde helt glemt, hvor lækre de egentlig er! Elsker mine pailletshorts, selvom de er soooo last year.. :) :)

Mine billeder bliver som regel taget sen eftermiddag/aften, så det er derfor at jeg, selvom det er rigtig sommer udenfor, har en lille skjorte eller cardigan på dagens-billeder. Jeg startede dagen kl 9.20 med Twilight og aftenen sluttede i forstæderne med grillmad i haven, hvor min Roskilde festival-kæreste joinede os, fordi han har brug for et døgn i den virkelig verden. I dag har jeg et par aftaler i centrum i tidsrummet kl 12-18, så jeg vil være at finde derinde heeeeeeele dagen lang. Sig hej, hvis du ser mig! Jeg er jo ensom for tiden.. :) Haha!

5 kommentarer:

One life, one love. sagde ...

Dejligt at finde noget 'gammelt' frem og så være ligeså glad for det, som da man købte det :)

Jazz sagde ...

De er ret fine :)

Anonym sagde ...

jeg er ret sikker på det var dig jeg så i dag i b.youngs prøverum :-) du stak hovedet ud og kiggede på mig lige da jeg gik forbi. hvis det var dig altså :-D det lignede dig rigtig meget ihvertfald.
- og pæne shorts!

Anonym sagde ...

Cardiganen du har på her - http://fierceogfattig.blogspot.com/2010/06/ikke-dagens-gode-gerning.html

Hvor er den fra???? Den ser rigtig lækker ud!

Kia sagde ...

Haha, Micha, det var mig. Jeg skulle prøve den der sisters point-blazer igen og overveje sagen.

:)

Cardiganen er en gammel en fra ONLY, fundet secondhand (med prismærke for 1000år siden).

Kia.