9. juni 2010

Mandag - Mønsterbuks/parka.

PhotobucketPhotobucket

Er lige kommet hjem fra alletiders event på NIMB. Deeeejlig brunch! Mere om det senere, jeg er nemlig bagud med outfits og indlæg til jer.

Herover er mandagens outfit.. I søndags endte jeg med at overnatte hos mine forældre til mandag. Min kæreste skulle på nattevagt og det er så utrolig kedeligt at være helt alene i en lejlighed med larmende naboer, når man kan sove i samme hus som sin familie i ro og mag. Nåm, det var varmt, da jeg pakkede en lille stofpose med lidt ekstra tøj om søndagen, så næste morgen da jeg vågnede og kiggede ud af vinduet, var mine sandaler måske lige optimistiske nok. Det øsede jo ned hele dagen lang i mandags! Folk kiggede godt også lidt underligt på mig ude i virkeligheden, da jeg kom traskende i sandaler i øsende regn. Fik jeg nogensinde sagt at jeg er vild med min parka OG mine perfekte FAA-bukser?! Favorittøj! :)

På billedet herunder kan I bedre se min nye bronzelak fra MAC. Den er virkelig et godt køb og ligner ikke mine andre lakker.

9 kommentarer:

Ann-Sophie sagde ...

Elsker neglelakken!! Men så igen, jeg elsker alt der er tilnærmelsesvist efterårsfarver. Det er bare så smukt.

Findes der noget bedre end at hoppe i favorittøj? Je ne le crois pas..

Knus og solskinstanker til dig.

Camilla Laursen sagde ...

FAA-bukser? :) hvor er de fra? Synes, de er virkelig fine!

Anonym sagde ...

FAA-bukserne er fra h&m. (:
Super fedt sæt, kan godt forstå at det er dit yndligns. Super søde sanadler, hvor er de fra og til hvormeget? - søger nemlig et par nye sommer sandaler.

- God dag til alle. (:

Johanne Emilie sagde ...

Ved du om man stadig kan finde bukserne fra FAA i butikkerne? De sidder jo bare så flot! :)

Signe sagde ...

Lækkert outfit, er helt vild med din parka!

Kia sagde ...

Heeej piger.

Tak skal I have.

FAA - er fashion against aids-kollektionen og jeg tror desværre at præcis disse bukser er udsolgt. Måske du er heldig på trendsales? :)

Kia.

Anonym sagde ...

Der er to par af disse bukser på e-bay i str. 8 og 10.

Anonym sagde ...

De er virkekig skøne de bukser - hvad str. har du dem i?
/Maria

Kia sagde ...

Tak for tip om Ebay.. :)

Maria - Mine er str. 36.

:)

Kia.