5. juni 2010

DAY AND NIGHT i fredags.

Photobucket
I går mødtes jeg med min søster på Islands Brygge. Vi spiste dejlig frokost ved havnebadet og hyggede os rigtig meget. Hvor er København dog fantastisk om sommeren! Jeg havde en billig bikini på min blege krop + min ultimative favoritmaxi. Den er perfekt i de her sommerdage.. Mit dårlige formiddagshumør endte altså med at blive rigtig godt. Tak Gud for søde søskende, når man I lortehumør! :)
Photobucket
Senere, da min kæreste fik fri fra job, tog vi ned på en hel speciel solskinsplet på Christianshavn, hvor vi spiste aftensmad og drak kølig hvidvin. Som I nok kan regne ud, endte jeg med at beholde den draperede kjole. Selvom der godt nok var meget delte meninger om den i kommentarfeltet, endte jeg altså med at tage den på i går. Den sidder rigtig pænt på min krop og som udgangspunkt beholder jeg tøj, der gør noget godt for mig. God leveregel, synes jeg.. :) Den er ovenikøbet nem at style og næste gang jeg tager den på, bliver det med H&M FAA læderjakken og et par sorte wedges.

I dag er det lørdag og jeg har haft en super dag i solen. Lige nu sidder jeg og overvejer om, jeg skal til Distortion/Final party i Carlsberghallerne og give den MAX gas. Hm, vi får se!

13 kommentarer:

Eiliyah sagde ...

Godt du beholdte kjolen, den er rigtig flot til dig!:)

Mie sagde ...

Den sidder altså super godt på dig ja, det var godt du beholdte den.
Er også vild med din cardigans farve. Lækkert lækkert.
Smut da til Distortion og fyr den af - det ville jeg da godt nok gøre, hvis jeg boede bare en smule tættere på Kbh :)

Uden Relevans sagde ...

Bryggen hold max når det er sommer, og ligeså røvssygt er der til vinter.

KEA in the big apple sagde ...

Du er rigtig lækker på dit første billede, dit pandehår sidder ligesom lidt til siden - det er rigtig pænt (:

Natascha sagde ...

Nej, billede nummer 3 selvfølgelig.

Natascha sagde ...

Ej, hvor sjovt! Jeg gik forbi dig, netop da billede nummer to blev taget :o)
Jeg læser din blog, men lagde ikke mærke til at det var dig, da jeg gik forbi.

K.h. Natascha

Mikkel sagde ...

YOU HOT BIIIIIIITCH!

Anonym sagde ...

Begge outfits er mildest talt rædselsfulde.

Anna sagde ...

Godt du beholdte den draperede! Og jeg forstår godt, at maxien er din yndlings - elsker farven!

/Anna
http://infashionwetrustblog.blogspot.com

Anonym sagde ...

Det er fedt at du har beholdt kjolen. Den er rigtig flot. Og den klær dig!

Kia sagde ...

Hej piger,

Jeps, er også glad for at jeg beholdte den! Den kan bruges til utroligt meget.

Haha, sjovt at du så billederne blive taget, men ikke bed mærke i det. Håber du hyggede dig så.

Kia.

Anonym sagde ...

Elsker kjolen, den er så flot og sidder pænt på dig..
Men tag nu for guds skyld noget andet på end converse, øv hvor ærgeligt når din kjole er så pæn..

Kia sagde ...

Hej du,

Jeg går nu i andet end converse og faktisk er der altid en god grund til at jeg har converse på. Hvis jeg nu skal på job, eller gå langt.

Den her dag gik jeg langt og derfor tænkte jeg at et par converse ville være godt og samtidig rocke mit look op, så det ikke blev for pænt. Skulle jo ud til gadefest.

:)