27. maj 2010

Safari-klar!

PhotobucketPhotobucket

Min parka fra ellos er ankommet og den er ret fin. Den kostede mig 235kr inkl. porto og jeg er ret tilfreds med den. Det er jo stadig rocker koldt i det her land, så den kan fin bruges resten af foråret og i forsommeren. Mit outfit er fra i går, hvor jeg forsøgte mig med at binde en knude på min leoskjorte. Til sommer vil jeg måske bruge skjorten med knude og shorts og måske være modig nok til at vise en smule bart maveskind. Total 90'er! :)

Jeg har holdt lav profil de sidste par dage, fordi jeg har været i gennem noget ret vigtigt i mit liv, som jeg meget gerne vil dele med jer en af de næste dage. I dag gik jeg dog lidt ud i virkeligheden og tog til et Triumph/Costume-show i Magasin, hvor jeg hang ud med en masse rare bloggermennesker. Det var virkelig dejligt at komme lidt ud! :) Nu vil jeg køre en tur med min kæreste - Håber på is!

10 kommentarer:

Momo sagde ...

Lækkert, lækkert :-)

Anonym sagde ...

HAHA! Så lige din twitterupdate og har lige præcis skrevet det samme på min facebook! Nej, man er ikke milionær fordi man har vundet en halv milion!

Anonym sagde ...

Hej Kia

Synes den ser fin ud din jakke. Måske den stadig er der. Hvilken str. har du den i? Og er det hvad du plejer at bruge i jakke-str.?

Håber du vil hjælpe mig :-)

Hilsen Julie

Anna sagde ...

Den er bare så lækker, jakken! Glæder mig til at modtage min egen :)

/Anna
http://infashionwetrustblog.blogspot.com

Kathrine sagde ...

Tak for god inspiration til mit fest outfit i aften :) HÅber på at se dig til Friis og Co's screening af SATC 2 :)

Kathrine sagde ...

Tak for god inspiration til mit fest outfit i aften :) HÅber på at se dig til Friis og Co's screening af SATC 2 :)

Kia sagde ...

Hej hej,

Julie - Jakken er meget almindelig i str. Jeg har taget en 38, men kunne dog sagtens have været i en 36. Sådan er det også i H&M jakker.

Anna - Ja, glæd dig til at modtage, den super til prisen.

Kathrine - Jaaa, vi ses imorgen! HØJESKO.dk! :)

God aften til jer alle.

Anonym sagde ...

Hvor har du mon købt dine bukser? de er ret så fede :).

Chanette sagde ...

vil du ikke linke til jakken :)?

Kia sagde ...

Bukserne er leggings og fra Gina Tricot. Link til jakken er her:

http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26499&productId=247137&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dparka%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1