4. april 2010

Weekendkombi: maxikjole - læderjakke - leosneaks.

Photobucket

Fredag og lørdag havde jeg næsten det samme tøj på. Det sker ikke så tit, for jeg HADER at have de samme tøj på igen og igen. I går tilføjede jeg dog en grå sweat under læderjakken og mit kæmpestore sorte tørklæde. Jeg har været lidt småsyg de sidste par dage og det er skideirriterende, for jeg bør jo skrive eksamensopgaver. De må vente.. Så må jeg stresse, når jeg når til deadline. Maxikjolen er forresten nyere og fra H&M, jeg bestilte den online og den kan vist stadig fåes derinde. Nyd søndagen, som jo lidt føles som endnu en lørdag, da vi har fri på mandag.. Juhu. Jeg håber at I har haft en dejlig påske derude.

6 kommentarer:

Pernille sagde ...

Overvejer SÅ meget de sko, for de er altså fine :)

Cecilie & Tilia. sagde ...

I HEART YOUR STYLE.
jeg elsker seriøst din flotte stil :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Skoene kan anbefales. De pepper bare alle outfits op og er så lækre at gå i.

Og tak.. Dejligt at nogen kan lide det kluns jeg smider mig i..

:)

Kia.

Charlotte sagde ...

Du er så fin med knold i håret.

Anonym sagde ...

KIA!!

Jeg elsker altså også din stil. De sidste 10-15 outfits har været lige i øjet.

Kram Camilla.

Kia sagde ...

Hej piger,

TAK for de fine ord. Det varmer..

:)

Kia.