16. april 2010

Huller til knæene..

Photobucket

Det blev ikke til weekdayåbning i går. Jeg magtede ikke lige at drikke øl og være social. Jeg er nemlig helt smadret for tiden. Tror det er en kombination af at jeg er begyndt at arbejde igen, efter en lang pause under BA og at mine undervisere nægter at slappe lidt af nu hvor alt er afleveret.. De fortsætter bare med at undervise på den der hardcore måde, hvor man er nødt til at følge lidt med og ikke bare kan blive væk. Oveni job og hardcoreundervisning, så tror jeg at det har taget hårdt på min hjerne at lire en BA og to eksamensopgaver af på under to måneder. Måske det er skadeligt? :) Udover meget søvn, så ved jeg ikke lige hvad der hjælper på ekstrem træthed? Har I nogle gode råd mod træthed?

Jeg havde forresten mine "skinke"bukser på i går. Var meget inspireret af Caroline Blomst og hendes lyse jeans med åbne knæ. Så mine lyse billige Gina Tricot jeans fik med saksen og blev med ét, meget mindre skinkede.. Jeg er meget glad for resultatet og glæder mig til at bruge dem hele foråret med fine overdele og boots.

I dag er det endelig fredag og jeg skal ud og føjte med smukke Katia. Outfittet fra i dag følger senere eller i morgen. God fredag derude!!

12 kommentarer:

Maria sagde ...

Det ser nu ret sommeragtigt ud med lyse jeans med kig til knæene :)

Og med risiko for at lyde mor-agtig, kan jeg kun anbefale dig at tage et tilskud af d-vitamin hver dag. Det er det eneste vitamin, som de fleste danskere mangler i vinterhalvåret, så drop almindelige vitaminpiller og hold dig til tilskud af d-vitamin, inden solen for alvor står højt på himlen.

God weekend!

/Maria

Simone og Lea sagde ...

kender det der med at være ekstremt træt. Men efter at jeg er begyndt i et fitness center og er meget aktiv, ikke sætter mig i sofaen når jeg kommer hjem fra skole osv, så er jeg blevet meget mere frisk! Desuden hjælper kost, solskin.

Lea sagde ...

uh, det kunne være man skulle prøve at klippe huller i de gamle jeans fra sidste sommer (:
- nu hvor dine blev så vellykket (:

Mathilde sagde ...

Hej Kia. Afslapning, hygge og god mad er min mirakelkur efter en travl periode. Jeg håber du kan bruge denne weekend til at hygge dig og glæde dig over, at The Astoroides Galaxy Tour kommer på Roskilde! Jeg blev nødt til at skrive det til dig og i den anledning takke dig for introduktionen til bandet i et tidligere indlæg. Jeg er faldet pladask!
Rigtig god weekend,
Mathilde :-)

Charlotte sagde ...

Jeg er også ekstremt træt pt. Tror ligesom Maria at det handler om D-vitaminer, så hvis ikke man lige får sol nok, så frem med vitaminerne! Derudover er jeg nok alt for dårlig til at passe min nattesøvn, man siger vist at de fleste af dem i vores alder har brug for 7 timer HVER nat og det får jeg ihvertfald ikke.

jettemia sagde ...

du ser godt ud kia

Karen sagde ...

Hvor er skjorten fra? I like!

Kh Karen
www.fartyarty.wordpress.com

Fashion Affairs sagde ...

har det på samme måde - afslapning ftw ;) I morgen står den til gengæld på galla!! Uh, jeg glæder mig! Du ser skøn ud!

Fashion Affairs

Kia sagde ...

Uhh, ja.. Det kunne være D-vitamin jeg manglede? Gode råd. Tak.

Skjorten er fra Gina Tricot.

God fredag,
Kia

Kia sagde ...

Uhh, galla. Det er lææææææænge siden jeg har været til det. Er ved at blive gammel.. :)

Held og lykke med det.

Kia.

Charlotte Amalie sagde ...

Kender alt for godt det med at være smadret. Du må sørge for at passe på dig selv ;)

Husk at du kan deltage i min CHANEL GIVEAWAY på min blog.

- Glitter Amalie

Kia sagde ...

Hej Amalie,

Ja, man skal nemlig huske at passe på sig selv. Det glemmer man nogen gange i hverdagens ræs.

God dag,

Kia.