11. april 2010

Forår i København part 2.


Jeg lavede andet i går.. Altså andet end at være til fuldstændig fantastisk mindblowing vild koncert med Dizzy Mizz Lizzy i går.. :) Jeg var f.eks på Nyhavn med min kæreste og hans ven Morten. De drak øl og jeg spiste lækker sushi til frokost. Det var lidt koldt, selvom solen skinnede, så jeg havde min uldjakke på. Jeg startede rent faktisk med læderjakken, men det var for optimistisk..
Photobucket
Kjolen er fra Zara og resten kender I vist.. Hav en dejlig søndag derude!

17 kommentarer:

Kir sagde ...

Hvor er skoene fra? De ser ikke særlige billige ud :)

Anonym sagde ...

love love your outfit! great dress and shoes!

xoxo

http://theminetteissue.blogspot.com/2010/04/in-my-closet-some-shopping-therapy.html

Fashion Affairs sagde ...

Hvor ser du skøn ud!
Er håret farvet? Det ser fedt ud? ;)

Momo sagde ...

Den kjole er fantastisk pæn!

Kia sagde ...

Hej piger,

Skoene er fra Shoshibar.. :)
Ja, den er altså ret flot den kjole.. Haha..

Håret er bare mit eget og ikke farvet.. Det kommer ofte an på hvordan lyset falder..

God søndag,
Kia.

Anonym sagde ...

Hvor er din lækre sushi fra? ;D

Kia sagde ...

Hej du,

Min sushi er fra Sushitarian i Gothersgade.

Kan anbefales.

Kia.

Sofie B sagde ...

Ja sikke en fin kjole.. Den ser lidt fin ud, men du har på en eller anden måde tonet den ned.. I like.. :) Måske det er læderjakken og halstørklædet.. :)

Camilla sagde ...

åååh hvor jeg elsker den kjole! :)

Kia sagde ...

Den er silkeagtig og ganske rigtig ret fin.. Men den skal dresses lidt ned med læderjakke til hverdag.

:)

Kia.

Maria sagde ...

du er pisselækker på det der billede :D

Sarah sagde ...

Haha - ja lige præcis! Vil give Maria (og de andre) ret, du ER pisselækker på det her billede! :-)

Kia sagde ...

Uhhh, tak tak. Kan godt lide smiger.. :)

Kia.

karoline sagde ...

Man kan virkelig se forskel på din hud efter du er startet til det der.. :) Tillykke med det.

Anonym sagde ...

milkthedog.blogspot.com er super tag lige et kig

Kia sagde ...

Hej Karoline,

Jaaa, jeg er faktisk stoppet igen fordi det var for dyrt. Men jeg er inde i en god-hud periode for tiden.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

eeeej en fin hårfarve du har!! :) jeg er misundelig.