25. april 2010

Det perfekte smykkeskrin = FOUND!





Tilbage i oktober, så jeg det perfekte smykkeskrin hos Anywho. Det viste sig at være fra zara home og var i lang tid udsolgt. Jeg endte i oktober med at købe et billigere og crapy'ere alternativ i bilka. Det fungerede fint, men jeg havde desværre ikke plads til alle mine smykker i det og igen lå alle mine smykker rundt i hele lejligheden - irriterende. For en måneds tid siden fik jeg så en mail fra en sød læser, der tippede mig om at det nu var tilbage på zara homes hjemmeside. Tak for tippet, søde læser! Ulempen ved zara home er at shipping koster kassen, medmindre man køber for over 1000kr. Smykkeskrinet kostede 399kr., så det tog mig ingen tid at finde to friske medbloggere på twitter. De var med på at købe smykkeskrinet sammen med mig og vi brugte derfor 1200kr. og scorede den gratis porto. Nu er jeg det perfekte smykkeskrin rigere og alle mine smykker kan være i det. Det er virkelig en dejlig følelse at have alle sine smykker samlet et sted, hvor man kan se dem ordentligt. Jeg er overbevist om at de smykker jeg normalt overser, kommer til at blive brugt meget mere.

26 kommentarer:

Annette sagde ...

Hvor er det bare super fint. Kan godt forstå at du har forelsket dig i det!

Rikke'M sagde ...

det er virkelig fint! :) praktisk, overskueligt, men samtidig meget mere dekorativt en alternativet fra Bilka.. :)

Emma Sille sagde ...

Hvor ser det lækkert ud!!!
Er så midsundelig på alle dine skønne smykker :)

, emmasille.blogspot.com

Anonym sagde ...

Be om skrin inkl. indhold. Hold op du har meget fedt! :)

Liselotte / Everyday Couture sagde ...

Åh hvor er det fedt !!!

Har også det fra Bilka , og mine smykker kan heller ikke være deri. overvejer derfor også at anskaffe mig et nyt. Desværre har jeg ikke 400 kr. til et lige nu . ØV !

Anna sagde ...

Ej, hvor er det fedt! Buh for porto :(

Anonym sagde ...

kan du ikke sende et link til smykkeskrinet? :) jeg kan ikke finde det på deres homepage.

kh sara
takk for en dejlig blog!

Naja, En lille pose støj sagde ...

årrrrrrrrh. misundelse.
det er jo helt helt helt perfekt altså. suk.

Anonym sagde ...

Hej, fedt med det nye smykkeskrin. Kunne du tænke dig at sælge det gamle fra Bilka til mig? :-)

Mvh. Cecilie
cil_kongstad@hotmail.com

Karoline sagde ...

Hej Kia!
Sælger du dit Bilka-smykkeskrin? Jeg synes det er super cool, og passer lige i størrelsen på mine smykker.
Smid mig en mail hvis du sælger.

Karo7913@hotmail.com

Kh Karoline

Anonym sagde ...

Hej Kia

Under hvilken kategori er smykkeskrinet at finde?

på forhånd tak for hjælpen

hilsen christina

Louise sagde ...

Uhhh.. Nice!!
Jeg har også længe ledt efter et perfekt smykkeskrin og det her ser da super lækkert ud..

Kia sagde ...

Hej piger,

Her er link - Det er udsolgt nu, men bogmærk linket, måske kommer det tilbage? http://www.zarahome.com/shop/dk/en/zara-home/product/Phoebe+Wardrobe+Box/72449/-1/124766/

Ja, har ret mange flotte smykker. Næsten alle er vintage eller billige highstreethits.. :)

Vil da gerne sælge det jeg har fra bilka. Kan ikke huske prisen. Vender lige tilbage..

:)

Kia.

Charlotte Anderberg sagde ...

Ej, hvor er det fedt! Det må jeg også eje! Kan det stadig fås på deres hjemmeside??

Og hvor har du bare mange fede smykker! :-)

Mvh.
Charlotte

Kia sagde ...

Hej Charlotte,

Har lige lagt link op. Desværre er det udsolgt nu, men jeg tror man skal holde øje, så kommer det igen..

Og tak, jeg er også stolt af mit smykkeskrins indhold.. Haha.

Kia.

Guapizimo sagde ...

Smykkeskrinet ser endnu mere fantastisk ud på dine billeder!! Nu begynder jeg at håbe på at jeg kan finde det i Paris!

Charlotte sagde ...

Det er sørme fint, men jeg er nu mere stemt for det fine indhold:)
Tror du har helt ret, man overser ikke så slet nogle smykker, når de er arrangerede og ligger i en nogenlunde orden. Det må være det samme med tøj - damn, ville gøre alt for et walk in closet....

Uden Relevans sagde ...

Du kan lave en fælleskøbsklub :) Jeg er sikker på at mange flere gerne vil have et skrin magen til.

Kia sagde ...

Det er ret fantastisk i virkeligheden også. Meget stort og tungt. Godt kram! Ja, et walk in closet ville være lækkert!!! :) Mhhhhmm..

Kia.

Nora sagde ...

virkelig lækkert smykkeskrin. :)

Sarah sagde ...

Fedt skrin og endnu federe smukker. jeg forstår virkelig ikke hvor du finder alle de skykker!
Jeg er virkelig misundelig, hæhæ ;)
www.boennen.wordpress.com

Bianca Borup sagde ...

JEG ELSKER ALLE DINE RINGE!!!

Sara Schelde sagde ...

Synes du det var så "crappy", det fra Bilka? ;-)
Til prisen var (og er!) jeg faktisk mere tilfreds med det:-)

God aften...

/sara
www.saraschelde.dk

Anonym sagde ...

vil bare lige sige at smykkeskrinet igen et på lager på zara home hjemmesiden.. Er selv igang med at finde nogen der vil dele porto med mig :) Sig endelig til hvis du kender nogen :)

niell89 sagde ...

SMUKT SMUKT SMUKT smykkeskrin..

Du skulle vel aldrig kunnelokkes til at sælge ringen der er til venstre for den meddødningehovedet?

og hvad med det fra bilka? er det solgt?

Og det fra Zara er igen på lager :)

oOMissBat sagde ...

Neeej hvor er det fint - helt perfekt!

Jeg er helt sikkert med på noget dele-forsendelse!