9. marts 2010

Herrebuks + info.

Billedet her er taget omkring midnat igår, derfor får I ingen fjæs. Bukserne er fra Monki, købt til 46kroner (eller noget i den retning) og jeg har allerede haft dem på virkelig mange gange. Jeg har haft stylet dem med en tee og en cardigan til hverdagsbrug, men i går prøvede jeg at gå efter et mere suit-agtigt look og det lykkedes egentlig meget godt.

Der er gang i store og spændende ting her på bloggen, mange af tingene er tophemmelige, men I kan da se min nye blog på fierceogfattig.dk. Den er stadig under opbygning og jeg er blevet ret glad ved layoutet. Jeg blogger stadig her på blogspot, indtil I får andre informationer. Jeg synes bare I skulle se hvordan fremtiden ser ud for 'Fierce og fattig på SU!'

9 kommentarer:

Maria sagde ...

Uh - spændende! Havde godt tænkt, at du nok gerne ville have eget domæne på et tidspunkt :) Pøj pøj med det!

/Maria

Mie sagde ...

Whu!! dem har jeg også - og jeg elsker dem :)

Sofie sagde ...

Hej søde Kia.

Hvor lyder det sejt! Glæder mig til at høre mere!
Din nye blog ser pæææn ud. :)

/Sofie
http://sofiesblog.dk

MOMO sagde ...

Uhh, spændende, spændende! :)

Anonym sagde ...

fine bukser!
og fedt med nyt domæne - det bliver da spændende!

C

victoria-Louise sagde ...

Hejsa :)
Jeg ville lige høre, om du har lyst til at tilføje mig på din linkliste? Jeg gengælder selvfølgelig ved at linke tilbage til dig. Lad mig høre fra dig :)

/ Hilsner Victoria-Louise
Find mig på http://www.alittlelife.dk

Anonym sagde ...

Hej Kia.

På din nye blog, vil du så ikke også have den feature, at man kan se, hvilke af dine favoritblogs, der har opdateret senest?? Altså X antal minutter siden?? Du får mange daglige hits fra mig, da jeg er glad for netop denne feature, så jeg ikke besøger blogs forgæves..

Kia sagde ...

Hejhej,

Joo, skal nok lave en linkliste som her. Bruger den nemlig også selv. Det er brand smart.

:)

Kia.

Lasse sagde ...

Fede bukser! Og godt du ændrer domæne! Nu har du jo så mange følgere efterhånden, så er det på tide at ta' det næste skridt! ;-)