1. januar 2010

Velkommen til 2010! - Nytårsoutfit.

Dette nytår blev holdt hos mine forældre. De sidste mange år har jeg holdt nytår i København og det var faktisk befriende at holde nytår med forældrene i år. Maden var fantastisk og ved midnat stod vi på høj bakke, midt på en mark og kunne se fyrværkeri 360grader rundt. Fantastisk syn - Det kan man altså ikke midt inde i København! Min kæreste og Nina var der også og det var i det hele taget en rigtig god aften. Jeg elsker kjoler og i øjeblikket er maxikjoler toppen hos mig. Jeg købte denne kjole i Mango Outlet (Fisketorvet/Vesterbro) til 149kr. Da jeg klippede mærket af i går, så jeg at det faktisk er en af kjolerne fra Penelope Cruz og hendes søsters samarbejde med Mango. 149kr?! Det er altså et godt køb. Jeg havde egentlig tænkt mig at tage mine slutty sko på, men i sidste øjeblik, skiftede jeg til mine grå wedges.. Mest fordi de er SÅ behagelige at have på. Under kjolen havde jeg Sonia Rykiel for H&M-body og mine fine øreringe er fundet i glitter.

Lige nu har jeg den STØRSTE sushi craving, men vi har meget mad i køleskabet, så sushi må vente til imorgen. Jeg håber at I alle havde en rigtig fed aften i går og en ligeså god tømmermandsdag i dag. Nu er det 2010 og jeg har en følelse af at ALT kan ske i det kommende år..

13 kommentarer:

Emilie Delance sagde ...

Godt nytår! :D Og hvor er du fin, elsker også maxi kjoler <3 Min søster har også købt den kjole, så er så heldig at kunne låne den :o)

Kristina sagde ...

DU SER ALT FOR GODT UD KIA!

Du har god smag.

HAPPY NYE!!!

Kristina.

Anonym sagde ...

Wow...

Linnea sagde ...

Hej Kia...

Fed blog. Hvornår har du købt dine øreringe?? Minder lidt om Zara Voight.

Helga sagde ...

Godt nyt år Kia!

Anna sagde ...

Du ser lækkkker ud! Var der mange (krydser fingre!) kjoler tilbage??

Anonym sagde ...

Er virkelig vild med din kjole - er lidt misundelig... (:

/Silje - http://bysiljek.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej,

Tak for de fine komplimenter.

Kjolen var der ikke så mange af, den blev nemlig sat på udsalg.. Men prøv, måske er du heldig.

Øreringene er fra glitter og købt mellem jul og nytår..

Godt nytår til jer alle,

Kia.

Anonym sagde ...

Hvilken Glitter er dine øreringe købt i, og hvad kostede de? :)

Mvh Sofie

Mi Confesión sagde ...

rigtig fin kjole!

Godt nytår til dig:)

/ Line Sofie

Kia sagde ...

De er købt i Glitter i amager centeret og jeg mener at de kostede 100kr.

:)

Kia.

Tina-beautyandbig sagde ...

Hej Kia

Hvor er det outlet henne? Noget der er der altid???

/Tina

Kia sagde ...

Det ligger i indkøbscenteret fisketorvet på vesterbro og det er der hele året rundt.

Kia.