4. januar 2010

I want you so BAD!



I de sidste par måneder har jeg brugt rigtig meget tid på at savle over sko. Dr. Martens, My favourites, Acne, Vagabond, Mentor og Gardenia har alle haft umådeligt mange lækre sko, som jeg i de mørke dage har drømt hede lyse sommerdrømme om.. De sko der står højeste på min liste lige nu (udover Units i sorte) er disse to par fra Gardenia. ISÆR den øverste støvle vil passe til ALT i mit klædeskab. Jeg må finde 1200kr i budgettet. (Not gonna happen!!). Men man har vel lov at drømme..

21 kommentarer:

Ann Cathrine sagde ...

De er på Ts, hvis det er str 40 du bruger. Mener at have set engang at det er din str :-)

glamourage sagde ...

De er også bare super fede! har selv lige købt det nederste par i grå fra Gardenia. Svedte over alle de penge på et par sko, men jeg elsker dem!

Camilla sagde ...

hvis du får råd, så vil jeg virkelig anbefale det øverste par. De er så lækre og jeg bruger dem til alt i mit klædeskab! :)

Trine Knudsen sagde ...

Drømmer også om disse, de er så fine:)
http://fashionisserved.blogspot.com/

Cecilie sagde ...

mmmmhhh kunne være skønt med de lækre vagabond!!!!
Rigtig fin blog du har dig:-)
Koster vagabonderne 1200???

Kh. //choicewithnoise.blogspot.com

Kia sagde ...

Begge viste par er fra Gardenia.. :)

Og begge par koster omkring 900-1200kr..

:)

Kia.

Ida Emilie sagde ...

Har sukket SÅ meget over de øverste sko i sort. Jeg mangler bare liiige 1200kr!

Anonym sagde ...

man kan få nogle superfine wedges hos dope til 499, dog uden ruskind. jeg er virkelig glad for mine. de sidder perfekt over anklen.

frederikke

ANHOLM sagde ...

KØB DE ØVERSTE!
har dem selv i sort, og kan godt fortælle dig, det er det bedste skokøb jeg nogensinde har gjort! :) elsker dem. de er sååe dejlige at gå i..

amalie sagde ...

jeg har også forelsket mig i det nederste par, men ved ikke om økonomien kan klare det.
/amalie
amaliesway.blogspot.com

Line sagde ...

Jeg vil også have begge par - eller ihvertfald de øverste.....ih de er så skønne=)

Liselotte / Everyday Couture sagde ...

Forelsket - det er jeg også i det nederste par! - Desværre rækker en SU ikke ret langt !

Emma sagde ...

Ja, i Dope kan man få lignene sko til 500 kr :)

Anonym sagde ...

De øverste er fantastiske. Har selv lige købt dem på udsalg til halv pris. Et scoop var det :)

Anonym sagde ...

Jeg drømmer også om dem!! suk..

Anonym:
Hvor har du købt dem på halv pris, og hvilke nogle af dem?? :-)

/ Signe

signefucka.blogspot.com

Kia sagde ...

ja, anonym, det vil jeg også vide.. På udsalg? Hvor? Var der flere?

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Var på desperat jagt efter dem i lørdags, og endte med at finde de grå ankelstøvler med lynlås (øverste billede) til halv pris i Samsøe Samsøe i Århus. Desværre var det vist det sidste par; fandt dem i en rodebunke på gulvet derinde. Så var ret heldig.

Julie sagde ...

Jeg har lige købt de nederste par og glæder mig virkelig til at få dem! De er købt på Debell.dk til 1299 kr. :)De øverste er også virkelig lækre!

Omveje sagde ...

Ej, altså! Er gået noget galt med mit faste bogmærke på dig. Troede, du var syg og blogløs, eftersom der til stadighed poppede nytårskyssebilledet op på min skærm, når jeg klikkede mig ind. Nå, men det var så åbenbart ikke tilfældet, kunne jeg se på Bloglovin.

Anyway. Måske synes du, jeg er way off, men jeg fik et par støvler i fødselsdagsgave fra Bianco, som jeg havde ønsket mig. De minder en del om de øverste, synes jeg, og koster lidt mindre - måske de er på udsalg, hvis de er til at få endnu. Jeg er i hvert fald glade for mine. Du kan se dem her: http://hintsandhunches.blogspot.com/2009/12/fller-med-ller-og-kage.html

Anonym sagde ...

I hvilken butik kan man købe disse i kbh?

THE DIVINITUS sagde ...

loving those.