5. januar 2010

Hud og Essie neglelak.

Jeg skal til mit 2. kostmetolog besøg på torsdag og jeg glæder mig rigtig meget til at få endnu en behandling. Jeg var jo til en behandling i starten af december og siden mødtes jeg igen med kostmetologen, da jeg købte nogle af de anbefalede produkter. Jeg havde ved første behandling fået nogle gratis prøver med hjem og efter en uge kunne jeg mærke og se markant forskel.. Min hud skreg på fugt og det fik den med de produkter jeg prøvede. Efter regelmæssig brug er min hud blevet rigtig flot. Når jeg har været hos kostmetologen på torsdag, vil jeg straks fortælle jer mere om behandlingen, produkter og hvilken virkning det har haft på min ekstremt sarte hud. Det er ikke sikkert det virker på jer, men det har virket på mig. Klinikken hedder forresten Mimamo og kan findes på Amagerbrogade. Her kan man også købe lækker hudpleje og Essie neglelak til en god pris. Sidst spottede jeg ovenstående 4-pak med bl.a. Mint Candy Apple. Den må jeg have på torsdag..

5 kommentarer:

Delance Fashion sagde ...

Uhh fine neglelakker! :D Glæder mig til at høre hvordan behandlingen gik, min hud har det også med at være sart i perioder, men er begyndt at bruge en creme fra Bio Select, øko halløj, den er super god, men ja det er så forskelligt fra hud til hud ;o)

No.3 sagde ...

mint candy apple er virkelig lækker :) jeg har den selv, og elsker farven - især når det er vinter.

xno3.blogspot.com

Mille Christine sagde ...

hvor meget kostede den 4-pack? :)

Kia sagde ...

Den koster vist 150kr.. Så det er helt ok. :)

Ja, glæder mig også til at min hus vænner sig til produkter og behandling. Man kan allerede se flotte resultater..

Kia.

Anonym sagde ...

jeg fik mint apple i julegave og er SÅ glad for den! idag har jeg så lige erhvervet mig en grå farve. glæder mig til at prøve den! ønsker mig 'matte about you', til at gennemføre de grå negle.
i<3essie!