21. januar 2010

Chili modesider fra december og januar.

Modesiderne fra December 2009:


Modesiderne fra Januar 2010:

Er lidt bagud med at vise jer modesiderne fra Chili. Dem laver jeg jo hver eneste måned.. Det er bestemt en hyggelig lille sidebeskæftigelse og det er også skønt at få et honorar, som tilskud til SU'en og lønnen fra mit job på skolen. Honoraret fra Chili bruger jeg nemlig som regel til at spæde mit shoppingbudget op.. Forstår så stadig ikke, hvorfor jeg bare altid føler mig fattig alligevel.. :)

13 kommentarer:

Katrine. K sagde ...

Det er sgu godt gået Kia :)

Anonym sagde ...

Fine ting (:

anna sagde ...

rigtig fint! hvor meget får du for det?

Anonym sagde ...

...og hvordan fik du jobbet? :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Ja, det er ok. Har gjort det siden august måned. Er ikke meget for at snakke om mine lønninger og honorarer. Det er personligt. Men det er helt sikkert et godt tilskud til su'en.

Fik jobbet i August via. bloggen. De ansatte mig ud fra det faktisk. Modigt!

Kia.

KirstineEngell sagde ...

Hvor er du sej Kia! Rigtig inspirerende ting du finder frem. Den blomstrede kjole fra Monki er simpelthen så fiiin :)

God weekend, Kirstine

Kia sagde ...

Jaaa, og den er vist på udsalg nu.

God weekend til dig også.

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia,

jeg har ledt som en gal efter de über flotte og farverige stiletter fra H&M, som er på de øverste modesider.
Ved du hvor man kan få dem? Og om de eventuelt snart kommer online?

Hilsen Maria

Anonym sagde ...

Ved du hvorhenne de forhandler dixietasker? Er ret vild med den fra januar musthaves..

Kia sagde ...

Jeg tror at stilletterne forlængst er udsolgt desværre. Da jeg lavede modesiderne til december i januar var de online.. Men hold øje, nogle gange kommer tingene op på hjemmesiden af flere omgange.

Dixie forhandles hos Message og smartgirl.

Kia.

Anonym sagde ...

Skal lige høre dig - de farverige H&M stilletter i første indslag - gør hverdagen festlig - har de været i butikkerne eller kommer de først nu her ? Jeg forsøger at støve dem op men uden held !! og MÅ bare have haft i dem.. Mvh P

Kia sagde ...

Hej du,

Læs min ovenstående kommentar. Der har jeg skrevet om de farverige stilletter du efterspørger.

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Hej igen,

ja sorry, fik kigget efter jeg havde trykket send..sorry! :-) P