5. december 2009

Hjerter på benene.

lørdag
For noget tid siden købte jeg et par lækre hjerte strømpebukser fra topshop. I dag kom de i brug og de er altså ret festlige på sådan en kold decemberdag. De kan vist stadig findes online.

I dag har jeg været super effektiv. Jeg har arbejdet lidt med Chili, været til kosmetolog, til børnefødselsdag og så afsluttede jeg med mad hos min moster, der holdt julefrokost. Vi er lige kommet hjem og er begge mest i humør til dyne i sofaen og film. Jeg har bl.a. lånt "riget" på dvd, måske vi skulle komme igang med den?

Tasken på billedet er en gave fra Dixie. Virkelig dejligt at få to lækre tasker af dem.. Så er det også slut med tasker fra Dixie.. :) Resten af outfittet har I set før i andre kombinationer. Jeg elsker når jeg kan style de samme items på forskellige måder.

I morgen skriver jeg mere om mit kosmetolog-besøg, som var rigtig godt. En vinder af adventskonkurrencen og en ny adventskonkurrence er også i morgen. God aften!

6 kommentarer:

Pernille sagde ...

De er også virkelig fine!

Katrine. K sagde ...

De er så gode de strømper!! Men to af mine par (var grådig - købte tre par..) er allerede i stykker og i skralderen :(
Forresten tillykke med de nye tasker, de er NICE!! :D

Leander sagde ...

Ih hvor er de fine dine strømpebukser Kia, er det nogen du har købt online eller i topshopforretningen?

Kia sagde ...

Jeg købte dem online.. Ved ikke om de stadig er der nu. Men ja, de er så fine!

Ja, taskerne er lækre!
Kia.

Unknown sagde ...

Hej (:
Super fed stil, super fed blog, super fed inspiration.
Men noget der virkelig fangede mit blik, var de lædershorts du har på .. har ledt overalt efter nogle lignende .

Mvh. Veronika

Kia sagde ...

Hej Veronika,

De er købt i Gina T. i sommers. Så jeg tror de er long gone.. Kan du ikke finde noget tilsvarende på asos?

Kia.