12. november 2009

TORSDAG er en lang dag + outfit.


I dag har det været en laaaaaaaang dag. Jeg sluttede dagen med et besøg hos Chili, som har skiftet lokaler fra nordvest til indre by. Meget dejligt for mig, da jeg bor tættere på indre by end nordvest. Jeg blev inviteret til at deltage i "den gyldne pelsnål" prisoverrækkelsen her til aften. Jeg går ikke selv i pels og det er et bevidst personligt valg - Men jeg hader altså overhovedet ikke folk der går i ægte pels. Det var nogle meget innovative og flotte måder, som designerne brugte pels på og der var nogle virkelig flotte ting imellem. Bl.a. en usb-pen med pels.. Den var ret cool. Jeg har det dog stadig en smule stramt med ideen om pels, når man ikke "behøver" det.. Det var dog en god event med mange fashionistas og modefolk, champagne og pindemadder. Jeg tror at det er sundt at udvide sin horisont omkring pels og se det fra andre end "Operation X"s synspunkt..

7 kommentarer:

Maria sagde ...

Jeg er selv lidt ambivalent med pels. Ejer ikke en, men kunne måske godt finde på at købe en vintage. Ikke at det nødvendigvis er bedre...

Du ser meget fin ud.

/Maria

PS: Tak for sidst :)

Kia sagde ...

Jaaa, jeg synes det er svært med al den pels.. Også lidt derfor jeg tog dertil iaften..

Tak for kompliment og selv tak for sidst..

:)Kia.

Helene sagde ...

Hold da op nogle fede bukser du har på! (:

- www.blogalahelene.blogspot.com

Kamma sagde ...

Fedt outfit!
- Hvor er bukserne fra? (:

Kia sagde ...

Hej piger,

Bukserne er pleatherbuksen fra divided.. :)

Kia.

CATHRINE FRIER SVAN sagde ...

KIA! jeg kunne virkelig godt tænke mig en hvid blazer. Alle de blazere der hænger i mit skab er sorte, det kunne være rart med noget til en forandring. Du har ikke tilfældigvis et lille tip om hvor sådan én kan findes vel? :)
Cheers!

Cathrine
www.freecouture.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Catrine!!

Min er jo fra Gina Tricot.. Men jeg ved at Zara også fører hvide blazere i perioder.. Måske H&M?

Hvis du finder en kan jeg anbefale dig at købe den.. Jeg bruger min ofte. Føler mig som en stærk karrierekvinde i den.. Hehe.

Kia.