3. november 2009

Seneste Ebay-kup.


Min korte tid på Ebay har været hård, men meget lærerig. Jeg har endelig "knækket" koden og er en smule afhængig af det. Lige nu vælter pakkerne ind til Ebay Deal Hunter Challenge-konkurrencen, som skal stå d. 13.11 i København. Jeg glæder mig meget til at vise mine kup frem for et meget fashionabelt dommer-panel og selvfølgelig hænge ud med de andre cool bloggere der deltager.

Jeg har købt lidt til mig selv når jeg alligevel nu var i gang på siden. Et at mine køb er denne "vintage" Ramones band t-shirt. Jeg kom af med 70kr inkl porto - om den er "vintage" tvivler jeg på, men den er i al fald cool til et par leggings og en pelsjakke for et rockchic-look.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey Kia.
Kan du ikke lave en Ebay-guide? :-)

Anonym sagde ...

kan du lide Ramones?

Kia sagde ...

Hej du,

JO! Det vil jeg gøre snarest.

God aften,

Kia.

Kia sagde ...

Næh, egentlig ikke.. :) Hvorfor?

Kia.

Anonym sagde ...

De er vildt fede og tænkte du måske også syntes det, eftersom du har købt en t-shirt med dem (:

Kia sagde ...

Hehe, nej.. Det er ikke et band jeg hører. Men jeg elsker rock and roll! :)

Kia.