19. november 2009

Outfit - Frynsejakke.


Jeg har købt en lækker frynsejakke af skønne Merete. Den er fra Kate Moss' kollektionen hos Topshop og har hængt længe i Meretes skab MED prismærke på. Så nu var det på tide at den kom videre til mig! Jeg elsker den og har ikke lyst til at tage den af nogensinde igen.
I dag har jeg været oppe og besøg h&m's showroom og derefter til Claudio Ferreti-reception i Pilestræde. Dejligt at komme lidt ud.

Lige nu sidder jeg hos mine forældre i mine nye babies fra My Favourites. Uhh, de er så fine!

10 kommentarer:

Marie Joost sagde ...

kan rigtig godt lide dit tørklæde

Emily Salomon sagde ...

Dejligt at den har fået et godt nyt hjem og bliver brugt ;)

Tine sagde ...

Ser fint ud :)

Nadia F sagde ...

Hele sættet er ret flot. Simpelt på en fantastisk måde :)

FESI-NOIR sagde ...

Really cool outfit! love

Kvinden! sagde ...

Hej Kia
er tørklædet fra H&M/Choo? Har selv købt leo tørklædet men får først leveret senere med en masse andre ting og så du havde købt, så ville lige udnytte muligheden for at se det på et "rigtig" menneske istedet for krøllet sammen i en sløjfe:)
/karin
fashionistaen.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej,

Ja, det er H&M/Choo leo tørklædet.. :)

Det er i uld og er virkelig lækkert.

Kia.

Kia sagde ...

Ja, jeg tror også at Merete er glad for at være af med den.. :)
Kia.

Katrine. K sagde ...

Shaker-jakken ;-)

Kia sagde ...

NEMLIG! Jeg elsker at shake den..

:)

Kia.