28. november 2009

Neglelak - Når de billige alternativer bare ikke er gode nok..

(Credit - smukke trineswardrobe.dk)
Jeg har før skrevet et indlæg om billig versus dyr neglelak. I det indlæg proklamerede jeg at kun skøre kvindemennesker vælger at bruge 200kr på en neglelak, når der findes så mange andre gode alternativer. Ehem, det mener jeg sådan set stadig, men til en vis grænse.. (Man har et standpunkt til man tager et nyt?!). Hør her - Jeg mangler en rigtig god, holdbar og ikke mindst flot hverdagsneglelak til arbejde. Jeg arbejder med børn, i særdeleshed drenge, og de magter virkelig IKKE hot pink, når vi laver matematik. Her er en hudfarvet og tyk neglelak jo en god løsning. Jeg har forgæves ledt og afprøvet forskellige nude neglelakker, men de holder ikke en meter og er ikke særlig pæne på mine blege fingre. Forleden afprøvede jeg så Dior Vernis #219 i Magasin.. Den er jo perfekt! Derfor tror jeg at jeg vil investere 170kr på denne perfekte Dior neglelak, ligeså snart der er penge på kontoen. Jeg tror at vi har et tilfælde af mit værste mareridt - De billige alternativer er bare ikke gode nok..

13 kommentarer:

Susie sagde ...

Det er egentlig også blevet min erfaring efterhånden:). Samtidig er det dejligt med den der lille luksus i dagligdagen:)

Susie
www.stylemeupplease.blogspot.com

rijaH sagde ...

Mon ikke det går? ;) Det er jo en fin lak og den holder altså bare bedre end de billige :)

Sacha sagde ...

Det er nogle gange tilladt at ændre mening.
;)

julie.l sagde ...

Den ser lækker ud, men puh hvor er det mange penge, når man ikke har meget at gøre godt med.

Jeg tror jeg vil lede videre efter en billigere én. :)

maria sagde ...

Jeg kan kun sige go for it!

Ja, det er mange penge for en lille neglelak - men i dette tilfælde synes jeg, den er det værd. Der er virkelig ikke andre farver som den!

Jeg eeeelsker min: http://modemedmere.dk/2009/07/20/nude-negle/

Jeg tror faktisk, jeg tager den på nu!

/Maria

Sanne sagde ...

Jeg har en nude neglelak til 35kr som holder fantastisk, men den er desværre købt i bulgarien ..

Jeg er ny fast læser, tjek min blog ?

X sanne

http://theoneandonlystrawberry.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Jeg synes virkelig ikke de dyre neglelakker er det vær. Jeg købte en Dior og en Chanel neglelak, og jeg synes virkelig ikke de lever op til prisen! De billige jeg har holder væsentlig flere dage..
Men det er jo smag og behag ;-)
Go weekend!
/signe

www.signefuckA.blogspot.com

Lise sagde ...

Dior og Chanel laver altså de bedste neglelakker. Og når det ikke bare er en "modelak" men en du bruger hver dag så er du vist undskyldt :)

Anonym sagde ...

Jeg købte den nude fra Dior igår og den er fantastisk. Det er virkelig alle pengene værd! Go for it. :D

Anonym sagde ...

Jeg vil klart anbefale opi neglelakker de kan fås billigt på ebay og med en overlak og underlak holder de snildt en uge.
:-)

Marie Joost sagde ...

Jeg er også en der oftest leder efter billige ting, inkl negelakker.. men i det her tilfælde må jeg gi dig ret. der er bare ingen der har lavet en ordentlig tyk nude neglelak. De bliver allesammen for tynde, så man skal ligge alt for mange lag. og de er aldrig den helt rigtige farve, de er alt for lyserøde. Synes sagtens du kan købe den!

Mette Andersen sagde ...

Hej Kia

Jeg har denne neglelak,brugt én gang, og vil gerne sælge den til dig for 110 incl porto?
Hvis du er interesseret kan du skrive til: metteandersen83@hotmail.com

Kia sagde ...

Hej alle,

Tak for jeres støtte i min meningsændring. :)

Jeg har også kigget efter en nude neglelak fra OPI, men jeg kan ikke finde nogen der har den der perfekte farve.

Mette - Tak for dit tilbud! Jeg overvejer lige dit tilbud, men hvis en anden griber det, så sælg den til dem.

:)

Kia.