23. november 2009

6 fra Lindex.

299kr.
79.95kr.

399kr.

249kr.

399kr.

50kr.
I anledningen af at Lindex nu er begyndt at shippe til Danmark, har jeg lige været inde forbi shoppen og tjekke deres udvalg. Wow, der er mange lækre items imellem alt det kønsløse og kedelige tøj, som Lindex også laver. Jeg overvejer meget cardigan og leggings. Perfekt til vinteren!

Husk at der er 10% rabat indtil d. 26.11, når du indtaster denne kode: PR161110. også er der gratis fragt i hele november måned. Ikke dårligt!

10 kommentarer:

[Spitzenklasse] sagde ...

Cardigan´en har jeg også haft kig på - men da jeg stod med den i hånden kom den alligevel ikke med hjem.

Den var noget mere tynd og slasket end jeg forestillede mig. Super ærgerligt, for snittet er virkelig fint.

Måske er det bare mig der er lidt forfrossen :-)

Laura sagde ...

Sikke du lokker Kia :-)Jeg bliver en fattig onlineshopper med alle de fine ting, du viser frem :-)

Anonym sagde ...

fandt du tasken på hjemmesiden ? jeg kan ikke finde den.

Helene sagde ...

Er de leggings ikke udsolgt? Jeg kan I hvert fald kun finde dem via whynotblog's link hvor der står "ud af lager" eller noget andet mærkeligt, hehe.

- www.blogalahelene.blogspot.com

Mai sagde ...

Jeg har lige modtaget det jeg bestilte derfra torsdag. Tasken og den nederste leo t-shirt. Tasken er overraskende lækker til prisen, men t-shirten er MEGET bred i snittet og derfor stor i størrelsen. Bare til info hvis der nu var andre der blev fristet ;)

Anonym sagde ...

Er ret vild med tasken, kjole-tingen og legginsne (:

Fashion Affairs sagde ...

Tasken lokker bare alt for meget!
Bare ærgeligt man først får penge til december.
Leggins er også lækre!

Ciao'
Emma

http://fashion-affairs.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Har sukket efter en Alexander Wang i lang tid, og det her er jo et super godt alternativ! Men hvor er det ærgerligt at den ikke er på hjemmesiden, for så havde jeg købt den med det vuns!!

Anonym sagde ...

Ved du om det er fordi den er udsolgt, eller om jeg bare ikke leder det rigtige sted ??? Hilsen en lidt desperat pige med taske-krise.

Kia sagde ...

Hejj!

Tasken er ikke online mere, men den var der altså igår aftes! Så hold øjne og ører åbne. Så kommer den nok igen. Det samme med "læder"leggings..

:)

Kia.