23. oktober 2009

SamsøeSamsøe åbningsfest + outfit.


(Billede lånt af Trés Chic Clique og Stylegallery.)
I går var jeg til åbningsfest hos SamsøeSamsøe i Pilestræde. Lokalerne er det gamle badeanstalten og bestemt et besøg værd, hvis du er i nærheden. Katrine og Mikkel var aftenens dates og hvor var de nogle skønne dates! :) Jeg fik drukket lidt champagne og minglet med en masse mennesker og bloggere.. Bl.a. Camilla fra Whynotblog, Mie fra Wewonder, Trine fra Presenting, Marie fra afashiontale, Lisbeth fra It's fashionbaby, Katrine fra Fashion design og mode, Pernille fra Fashion by Frium og Anne fra the bandits. Desuden kiggede Charlotte D forbi. Skønt med alle de bloggere samlet på et sted!

Vi sluttede festen med afterparty på The lot med Jack D og vilde udskejelser. Her til morgen tog jeg til religion på semi med et ømt hoved og dårlig Jack D-ånde.

I aften står den på oktoberfest på seminariet. Hav lige en rigtig dejlig fredag aften! Herunder får I lige lidt billeder.
Indgangen til SamsøeSamsøe i Pilestræde.
Pernille og Mikkel.
Trine og Marie. Og så bliver der gjort grin med modebloggernes poseringer på billeder. :)
Katrine og Camilla.
Mie, mig, Pernille og veninde.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej! Jeg vil først lige sige, at din blog er virkelig,virkelig god - tusind tak for det! :D
Og så vil jeg spørge hvor du har købt dine fine, fine velourleggins?

Simone sagde ...

det ser hyggeligt ud : )
var det dig jeg så i går da jeg var på vej ud af gina tricot?

Emilie Johanne sagde ...

fede billeder.. Stiletterne med guldnitterne er super fede!
/Emilie-Johanne

Kia sagde ...

Hej!

Mine leggings er købt i Bikbok.. Simone, det var det da nok.. Hils en anden gang.. :)

Emilie - Ja, de koster vist kun 500kr.. Ikke dårligt.

Kia.

Simone sagde ...

jeg npede det desværre ikke i farten. Var inde i samsøesamsøe i dag, den er godt nok blevet fin :)

Kia sagde ...

Hej Simone,

Ja, varerne er fine.. Men butikken ligner jo sig selv, som da den hed badeanstalten.. :)

Kia.