4. oktober 2009

Kærlighed i 2 år.

madklubben oktober 2009
Jeg havde en fantastisk lørdag! Den blev tilbragt sammen med min kæreste på Madklubben i Store Kongensgade. Anledningen var at vi har været kærester i 2 år og har boet sammen i næsten ligeså lang tid. Jeg er så glad for at have ham i mit liv og ovenstående citat passer godt på vores forhold til hinanden.

Det var en regnfuld og kold aften i går og jeg havde endda hæle på. Støvlerne klarede regnen til topkarakterer. Det må være gummisålen! :) Maden var intet mindre end fantastisk og jeg kan kun anbefale jer at tage et smut forbi. Konceptet er til at forstå - en ret 100kr, to retter 150, 3 retter 200kr osv. Maden er en oplevelse, stedet er en oplevelse og hvor er det dejligt at der findes restauranter, hvor de skriver følgende på deres hjemmeside: "Vi sætter stor pris på kvalitet – det skal være godt, ligetil og uprætentiøst. Vi mener, at fokus skal være på produktet – det håndgribelige – og her hos os er der hverken tale om pompøsitet eller fine fornemmelser. Vi ønsker blot, at alle vores gæster skal få en god aften hos os."

Denne søndag har vi været til frokost hos svigermormor, reception i svigermors café og til sidst til kaffe og slik hos mine forældre. NU vil jeg slappe lidt af med en film, hvis jeg får lov.. Min kæreste har nemlig startet boremaskinen, så mon ikke der liiiiiiige er noget jeg skal holde eller støvsuge op :) Jeg håber at I alle har haft en rigtig god weekend.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg må prøve madklubben.
Jeg bor nemlig få meter fra stedet, men jeg har aldrig været dernede :D

troede først du mente at skiltet med tobaksrygning passede på jeres forhold. åh, godt man må være dum om søndagen :D

Katrine sagde ...

Hvor dejlig en weekend Kia :)

Anonym sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig aften på trods af regn. Og tillykke med kærligheden. Den skal man huske at fejre.

Lykke sagde ...

jeg har prøvet madklubben, og det er lækkert mad - og så er det slet ikke dyrt :D det er også flot indrettet.

tillykke med de 2 års dag.

Emily Salomon sagde ...

tillykke med 2-årsdagen ;) hvor er dine støvler fra? virkelig flotte!

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak!
Støvlen er fra Friis og Co.

:)

Kia.

Unknown sagde ...

Så vil jeg også anbefale Den Anden, der er en søster-restaurant til Madklubben. Den er også fantastisk!
Den ligger i Fortunstræde ved Højbro Plads. Jeg har desværre endnu ikke prøvet tredje skud på stammen der hedder Tony's i Havnegade

:-)

Kia sagde ...

Hej Marie,

Jeg regner selv med at prøve den anden og tony's snarest.. :)

Fantasisk koncept.
Kia.

Asha sagde ...

Tillykke med kærligheden:)

Og virkelig flotte støvler - de er friis og co støvletter, skriver du?Der kan man bare se. De plejer da at have spænder, nitter, glimmer og grimme hæle. Men disse er cool!

Kia sagde ...

Hej Anna ou Asha,

Ja, Friis er ganske dygtige for tiden.. Ikke noget der.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Tillykke med 2 års dagen ;)

Hvor er din taske fra?

vh Marie / paint it black dk

Kia sagde ...

Hej Marie,

Tasken er også fra Friis! Det er deres nye mærke My favorites.. :)

Kom ind og køb den med 20% imorgen.. Hvis den altså stadig er der..

Kia.