2. oktober 2009

Dagen før fredag.



I går var det torsdag! Torsdag var også dagen, hvor jeg købte mig et par velourleggings i bikbok (de havde ikke velourkjolen i min størrelse). Jeg mødtes med Vibeke fra Discountliv og luksusdrømme til sushi og en tur i Vester vov vov for at se "The September Issue". Jeg synes rigtig godt om filmen og det gjorde Vibeke vist også. Skynd dig ind og se den hvis du er modeinteresseret. Alt i alt en rar torsdagsdate med Vibeke! :)

I dag er det heldigvis fredag. Jeg har lige fået fri fra fra praktik og i dag var min sidste dag. Jeg er glad for at have bestået den allersidste praktik på min uddannelse med fine udtalelser. Om lidt tager jeg lige en tur på job til kl 16.00, også skal jeg mødes med søde Nina i indre by. Nyd dagen!

Dagens fra i går bestod af nederdel med nitter fra Gina Tricot, tee, strømpebuks og cardigan fra H&M. Du kan selv gætte hvad jeg havde på fødderne!?

4 kommentarer:

Emily Salomon sagde ...

Så fin film. Var selv inde at se den i dag. Men måske ikke lige en man skal slæbe kæresten eller en ikke-fashionista med ind at se, hehe.

Kia sagde ...

Hej Emily,

Det har du ret i. Også derfor at jeg tog Vibeke med mig! :)

Kia.

Mi Confesión sagde ...

ååååh sushi..

MÅ HAVE!!

:)

fin nederdel!

Kia sagde ...

Hej LineSofie,

Mmhhmh, og det var så godt! :)

Tak!

Fin lejlighed. Du er så krea!

Kia.