6. august 2009

Dagens - Simpelt.



Jeg har siddet foran computeren hele dagen lang for at færdiggøre modesiderne til Chilis septembernummer. Jeg sad lidt inde, men rykkede ud i gården i et stykke tid og jeg blev sørme færdig! Har været hjemme hele dagen og derfor har jeg helt seriøst kun taget et par trusser og en kjole på, en elastik i håret og intet andet. Dejligt at have en dag uden makeup og smykker. Kjolen er en gammel sag fra h&m, som jeg har fundet bagerst i skabet. Den er nu meget fin! I morgen byder på 7 timer på jobbet og derefter en KÆMPE fødselsdagsfest!

5 kommentarer:

Ditte sagde ...

Sød kjole :) Synes du har utroligt mange LBD's, det misunder jeg dig for!;)

Trine Windhardt sagde ...

Må jeg ikke spørge om dit hofte og talje mål :) ?

Kia sagde ...

Hej Ditte,

Jo, jeg har generelt rigtig mange kjoler.. :)

Hej Trine Windhardt,

Jeg kender ikke mit hofte og taljemål.. Hvad skal du bruge det til? Det er en lidt specielt request. :)

God dag,

Kia.

Anonym sagde ...

Tja, når nu ikke cover var ledig..

Chela sagde ...

Det er da en fin kjole, og altid lækkert med en slap-af-dag hvor man slet ikke behøver tænke på udseende, den er jeg med på, en gang i mellem! :-)