22. juli 2009

Pailletshorts på en onsdag.



Jeg har nogle fridage og de bruges på alt muligt effektivt. I går gjorde jeg f.eks rent i hele hytten. Ikke så fashionabelt, men det skal jo gøres! I dag var jeg inviteret op til PR-firmaet Pro Tempore, som repræsenterer mærker som Wrangler, Casio, Ilse Jacobsen, Dr. Martens og andre. Maria, som også står bag den lækre blog Style Intution, arbejder som PR-medarbejder og var kvinden bag invitationen. Jeg tog selvfølgelig nogle billeder af mine favoritter hos dem. De billeder følger..

Resten af dagen gik med stegt flæsk (all you can eat) på Rio Bravo i Vester Voldgade. Jeg mødtes med min kæreste og hans ven, som varmede op til Metallica koncert i aften. Håber virkelig at han kommer levende hjem i nat. Han fortæller altid vilde historier om gruppeslåskampe og nøgenhed til Metallicakoncerter. Pewww.

Dagens består af et par pailletshorts fra Zara og en oversize strik fra herreafdelingen i H&M. Til de interesserede kan jeg oplyse at pailletshortsene er tilbage i Zara i dag, dog i en mere sporty udgave. Tog et billede til jer. De koster vist 199kr - God pris!

2 kommentarer:

L sagde ...

Tak for tippet med pailietshorts.

L.

Kia sagde ...

Hej L,

Selv tak! :)

Jeg elsker mine, så jeg tænkte at andre kunne bruge tippet.

Kia.