1. juni 2009

Dagens - "Få lidt farve på de blege ben og luft sommerkjolen."



Dagen i dag er blevet brugt med min skønne veninde Katia i Greve. Vi har læst op til vores kommende danskeksamen, som er en vigtig og stor eksamen. Den er vigtig fordi dansk er vores hovedfag på læreruddannelsen og stor fordi det er 3 års pensum vi skal op i. Pewww. Jeg plejer at blære mig med at jeg ikke er nervøs eller presset, men lige nu må jeg indrømme at jeg kan mærke lidt spænding. Jeg skal bare klare det godt. Jeg stiller store krav til mig selv og indtil videre har mine store krav resulteret i gode karakterer på seminariet.

I Greve er der ikke mange frokostmuligheder på en helligdag, dog er der lige åbnet en sushi-joint på Gammel Køge Landevej. Her bestilte vi det lækreste sushi med dejligt tilbehør som kyllingesticks, ris og frisk frugt. Mmmmhmm..

Dagens bærer præg af at det har været skide varmt i dag og at min dag er blevet brugt foran en computerskærm - DIY shorts oprindeligt fra vero moda, tynd strik fra vila og bikinitop med lynlås fra cheap monday.

7 kommentarer:

Susie sagde ...

Jeg føler med dig, er selv ved at afslutte min læreruddannelse efter at have været væk fra den nogle år. jeg afsluttede mit 3 års linjefags dansk i 03' og kan stadig huske hvor vigtig eksamen var:). Held og lykke:)

Susie
stylemeupplease.blogspot.com

Eliese L. sagde ...

Ønsker deg lykke til!

Kia sagde ...

Tak for støtten. Det skal nok gå, det skal nok gå, det skal nok gå er dagens mantra..

Kia.

Anonym sagde ...

Hvor har du købt blusen? den er super cool... tak for en rigtig god blog:)

Kia sagde ...

Ehem.. Jeg vil da klart tjekke siden med det mærkelige navn.. :)

Blusen er fra Vila.. Og selv tak..

Kia.

Stine sagde ...

Hej Kia

Hvilket seminarium går du på? Blev bare lige nysgerrig, da jeg selv går på 3. år på seminariet...

Kia sagde ...

Hej Stine,
Jeg går på Kdas.. Eller Kdas/Blågård om du vil.. Det bliver slået sammen i det nye år..

Hvad med dig?
Kia.