7. maj 2009

Halleluja for det store falckabonnement + Dagens klæder.

(klikklikklik for en større version)
Så mange glæder og gode oplevelser med får når man er den heldige ejer at en fiat uno! Du husker nok at min Hamborgtur hjem endte et sted i Ringsted. Nu er det sket igen - Køleren er gået! Det skete selvfølgelig på et meget ubelejligt tidspunkt i morges, midt på H.C Andersens boulevard i myldretiden. Shiiittt, man ved man har problemer når bilen, i fart, begynder at ryge. Ventetiden blev brugt i bilen med dejlig morgenmad. Heldigvis kom falck hurtigt og en lånebil holder nu på vores gade. Kære Uno, overlev gerne denne ubehagelige oplevelse. Jeg skal nok skaffe en ny køler til dig.

Dagens består i dag af jeans og tunika fra h&m, blazer fra gina tricot, jakke fra only, tørklæde fra AA og converse. Unoen er iført oprindelige dæk fra 1990. (Muhahha.)

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Ah ja. De kære Uno'er. Jeg har også en af slagsen. Og den har bestemt sine særheder, men jeg kan ikke andet end at elske min lille blå blå bil :-)

mille sagde ...

dæk fra 1990??? det lyder sgu lidt halvfarligt!

Kia sagde ...

Flicka, jeg er også ret vild med min uno. Den er så god og fin også selvom man skal kunne nogle tricks for at starte den.

Mille, nejnej, det er slet ikke farligt.. :)

Eva sagde ...

Haha! Starttricks skal man også kende hos min Uno. Især om vinteren. Men det er nu en del af charmen ved at have sådan en bil :)