7. april 2009

Spontanitet - Roadtripping.



I stedet for at rejse tirsdag valgte min kæreste og jeg meget spontant at starte roadtrippet tidligere. Vi kørte afsted mod Tyskland i går aftes kl 21 og nåede Hamborg kl 2 i går nat. Det var så fedt og spændende at køre hele natten. Min kærlighed til rastepladser er blevet stor! :)
I dag tog vi til Neuengamme, som er en KZ-lejr lidt uden for Hamburg. Det var en spændende oplevelse. Resten af dagen har vi været turister med kort og da solen gik ned sad vi med en kold øl og hyggede på en bro. Fedt! Hamborg er en by med meget vand og mange kanaler, så der er masser at se. Det har været 20grader hele dagen, men da vi tog billedet af mig begyndte det dog at blive lidt gråt og koldt, så derfor har jeg så meget tøj på. I morgen har vi arrangeret en tur i American Apparel, det ser jeg meget frem til. Jeg har min computer med og som ekstra bonus er der internet på værelset. En dårlig ting er dog at jeg har et trestik til min computeroplader (Det bruger tyskere åbentbart ikke), så min computer går snart ud. Vil gå på jagt efter en oplader i morgen. Håber jeres påske bliver ligeså god som min. Jeres kommentarer og mails bliver først besvaret når jeg finder en adapter i morgen.
Kia.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

lyder som en fed tur! - er lige kommet hjem fra berlin, det var også en über fed tur!
men men men, du kan bare brække jordbunds-benet af. altså det der er lidt kortere end det andet. - det sker der ingenting ved (;

Kia sagde ...

Yes, den fik også et klip med en tang. Min kæreste mistede tålmodigheden med den.