17. marts 2009

De der LV-sko...

Jeg er ikke specielt vild med Victoria Beckhams stil, men nogle gange er hun bare så skiderig og smart at hun ikke er til at komme udenom. Sidst jeg skrev om hende var i starten af min bloggerkarriere, hvor hun bar nogle helt fantastiske latexsko uden hæl, læs det indlæg her.
Jeg er efterhånden faldet over disse Louis Vuitton-stilletter på diverse kendisser og i diverse editorials. De er sååååå smukke og vi har b.la. set dem på Amber Rose. Jeg er vild med disse statementsko og hende Vicky B bærer dem meget godt, sammen med hendes navy-inspirerede hverdagsoutfit. U like?
(photocredit - justjared.buzznet.com)

2 kommentarer:

Trine Kjær sagde ...

HAPS!! jeg elsker også de her lv sko. ville gøre næsten hvad som helst for at eje dem:D
egentlig sjovt for jeg er normalt heller ikke til ms. beckham og egentlig heller ikke til lv, men sammen gør de det godt denne gang.

/Trine

Kia sagde ...

Ja, det er det jeg mener. Nogle gange er hun altså ikke til at komme udenom.. :)