27. februar 2009

Tendens - Sweatpants.


Vejret går i den rigtige retning, dagene bliver længere og lysere. Vi nærmer os med små skridt forår og med forår kommer sommer! Yay! Jeg synes at disse tre looks hos Alexander Wang ss09 er ret hotte. Grå sweatpants har indtil nu været forbeholdt hjemmets fire vægge og fitnesscenteret for mit vedkommende. Men nu skal de ud af skabet og ud i sommeren.. Jeg vil bruge dem med en kort t-shirt eller en rå t-shirt til hverdag. Til festlige aftener på stranden vil jeg tage gladitatorsandaler og en blazer udover. Get the look:
Gina Tricot 79kr.
Gina Tricot 159kr.
Gina Tricot 159kr. Alt kan købes på netshoppen.
Hvad siger du? Skal de bare blive i skabet og fitnesscenteret? Eller ser du potentiale ligesom mig?

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Så skal det altså også være shorts! De lange sweatpants er altså bare ikke særlig pæne..
-Pernille (and the coffee shop)

Kia sagde ...

Ja, jeg satser også på shortsene! :)

Tigeren aka Chau sagde ...

Den sorte top med ribbet bag er bare super fantastisk synes jeg. Har købt den selv :-)