16. februar 2009

NY fashionweek - favourite looks.

NY fashionweek er slut den 20. februar og designerne har vist/viser deres efterårskollektioner. Det ser ud som om vi går et mørkt efterår i møde. Jeg elsker sort, blå, navy og grå. Så det er helt fint med mig. Herunder har jeg udvalgt to looks, som jeg finder interessante og spændende til efteråret. Favorite looks fall 2009, NY fashionweek:
Bodycon og læder - Rag & Bone.

Gennemsigtig og læder - Stærk.

Mesh og hud - Preen.

Cool jakker og bikerstil - Nicole Miller.

Feminint vs. rock - Miss Sixty.
Overdådige kjoler og skrabet hår - Jason Wu.

Stram silhuet og fremhævede skuldre - Hérve Léger by Max Azira.

Ladylike og sort - DKNY.

Stramt og sort- Alexander Wang.
Lige nu venter jeg dog på foråret og sommeren, så ikke mere om efteråret 2009 fra nu af. Jeg lover!

Ingen kommentarer: