6. februar 2009

Mit første år som ikke-ryger er nået.

Min mission startede for et år siden, da min kæreste og jeg havde et kæmpeskænderi om lugtgener i tøj, ånde, træthed, grå hud osv. Han klaskede (bogstavlig talt) et plaster på min skulder og tog mine sidste brune kings fra mig. Siden den dag har jeg ikke røget en cigaret. Overhovedet. Ikke engang et hvæs når man er fuld eller en hyggesmøg. Jeg har ikke rørt dem. Det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv. Min krop har det bedre, mit hoved har det bedre, mit overskud har det bedre og min omverden har det bedre. I dag er det et år siden! Mission fuldført. God weekend. Og drop så de smøger! :)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du sej! Tillykke med det!... og god weekend. :)

Kia sagde ...

Tak skal du have! Jeg er sådan set mest stolt af at jeg kan sætte mig noget for også opnå det..

Anonym sagde ...

Styrken sidder i viljen!
Du mit store forbillede og et levende eksempel på at man kan hvad man vil. SÅ SEJT!!

Kia sagde ...

Nemlig.. "Man kan hvad man vil".. God weekend, søde Katia.

Anonym sagde ...

Ej, hvor er jeg misundelig! Jeg prøver at slippe af med mine blå Camel. Jeg skal virkelig, som i SKAL VIRKELIG, holde op meget snart. Dejligt og inspirerende at læse om nogen, hvor det rent faktisk er lykkedes!

Respekt Kia!

Kia sagde ...

Tak skal du ha', Signe! Det er faktisk ikke så svært. Man skal bare være motiveret og komme over den første uge. For mig blev det en stædighedskonkurrence. Jeg ville ikke ryge! Så var jeg svag.. :) Held og lykke med rygestop, du kan godt! Råd og støtte kan du altid få her.. Kia.

Trine Kjær sagde ...

Du er sej!
Jeg kan ikke overskue at stoppe:(

Kia sagde ...

Tak! Det kan jeg godt forstå. Det kunne jeg heller ikke.. Så mødte jeg min antirygerkæreste.