2. februar 2009

Links - De norske modebloggere.

Så er det tid til en bloganbefaling og jeg vil denne gang anbefale hele 3 blogs, med den ting til fælles, at de er nordmænd. Jeg har skrevet nok om de svenske bloggere, så nu er det de søde norske bloggeres tur! Hvor svenskerne er meget kommercielle, er nordmændene meget lowkey, smukke og hyggelige. Jeg er meget inspireret af disse 3 skønne kvinder:

Smukke Maria fra Oslo - Vanilla Scented.
Elenita - Lena fra Kristiansand, netop kåret som Norges bedste modeblogger.
Modellen HanneLi Mustaparta pendler mellem Norge og New York og skriver sin fine blog HanneLi Mustaparta.
Disse tre blogs er virkelig inspirerende og et besøg værd. Nogle norske blogs I kan anbefale?

10 kommentarer:

Trine Kjær sagde ...

Tak for tippet.
Kendte ikke til nogen af bloggene, så de skal bestemt tjekkes ud:)

Kia sagde ...

Uh, så virker det jo med anbefalinger! :)

Anonym sagde ...

Det var et bra tips! Jeg følger med på alle tre jevnt. Men hun heter Hanneli ikke Hanne-Li. Bloggen din er fin, lykke til videre.

Kia sagde ...

Tak skal du ha! Den lille fejl, er rettet.

Dedree sagde ...

Jeg fatter ikk meget norsk (selvom folk siger det er nemt.. men altså - dansk, engelsk og et halvt brugbart tysk, så er min sprogkapacitet vist nået :b), men tror da alligevel jeg vil tage et kig forbi - om ikke andet, har de vel fine billeder man kan kigge på (;

Så tak for anbefalingerne (:

Anne sagde ...

Fint indlæg - der er jo meget fokus på de svenske!
Jeg er selv norsk, så her er lige et par tips fra mig;

www.d2.blogg.no
www.ingvildtelle.blogg.no

To rigtig gode blogs med mange læsere :)

Kia sagde ...

Norsk er ret nemt at læse. De skriver det som det lyder. Jeg har haft elever i dansk, som man skulle tro var nordmænd, fordi de skrev tingene som de lød. Så det burde ikke blive et problem. Prøv det.. :)
indtryk/udtryk: FEDT! Elsker at få links til blogs jeg ikke kender.. De er så cool de blogs du har anbefalet..

Kia.

Dedree sagde ...

Kia: Tja, jeg vil i hvert fald gøre et forsøg, selvom jeg bare fatter hat når de snakker :b

Kan forresten ikke huske om jeg har skrevet det til dig (er lidt glemsom), men har tilføjer et link til din super fine blog fra min blog www.dedreepaaglatis.blogspot.com

Anonym sagde ...

Så hyggelig dette var! Tusen takk! :D

Kia sagde ...

Dedree: Det er bare dejligt. Tak skal du have.
Lena: Selv tak! Du fortjener det helt sikkert, din blog er så god! :) Meget inspirerende.