25. februar 2009

Hjerter på benene.


Nogen glemmer Malene Birger sandaler i deres skabe. Det sker ikke i denne husholdning! Her glemmer vi småting som f.eks. strømpebukser og leggings i sjove mønstre og farver. Disse leggings fandt jeg i gemmerne denne morgen. Tror jeg købte dem for 2 somre siden, måske var de bare ikke "the shit" på den tid, og jeg har gemt dem væk.. De var ikke engang pakket ud. Hvilket glædeligt fund! Dagens består derfor af hjerteleggings fra sneaky fox, converse, og en strikkjole fra H&M. Jeg er stadig sløj efter en hård omgang influenza, i dag går det dog i den rigtige retning. Jeg har været i bad, redt hår og spist mad. Håber at blive helt frisk til imorgen.

6 kommentarer:

Ditte sagde ...

Labre stænger Kia. Er meget misundelig på de leggings. De er ski fine!

Kia sagde ...

Jo tak! :) Jeg er altså også ret glad for at have fundet dem!

Pernille sagde ...

Se, det er derfor man gemmer! :)
- Pernille (and the coffee shop)

Kia sagde ...

Det er nemlig lige præcis derfor!! :)

Ladybird sagde ...

Så søte! helt nydelige!

Kia sagde ...

Tak skal du have! :)