2. februar 2009

Gina Tricot basics - sale!

I januar måned købte jeg rigtig rigtig mange ting på udsalg. "Hvor der er sparet, er der tjent" var månedens mantra. Det holder vist ikke helt i retten og jeg betaler da også for mit overforbrug i denne måned. MEN, "man skal ikke græde over spildt mælk", sagde en optimist engang - Det er vist denne måneds mantra (sammen med ARBEJD' ARBEJD') :).
Som jeg har skrevet tidligere, bor og har jeg en stor del af mit liv i København, hvilket vil sige at jeg er omgivet af fristelser hver eneste dag. Gina Tricot er en fristelse i sig selv. Begge butikker er store og fyldt op med tøj til billige penge. Jeg har elsket Gina Tricot siden jeg trådte ind i hende (!!) første gang i Sverige for nogle år siden. Januar måneds køb i Gina Tricot:

Transparente basis t-shirts til 99kr. Jeg synes selv minder om de t-shirts som Alexander Wang viste i sin efterårskollektion, se selv her. Jeg havde den hvide på til en fest i lørdags, sammen med pailletleggings og lilla plateausko. Jeg var et omvandrende samtaleemne hele aftenen. Rock and roll!

Jeg har savlet over weekdays stribede bluser denne vinter. Men de sidder bare ikke godt på mig. Faldt over disse to stribede bluser til den nette pris á 25kr stykket. Er især vild med de fine pufærmer. Gode køb.

Tilsidst købte jeg denne fine blazer til 59kr. Har før jul prøvet den og savlet lidt, men hver gang besluttet at 399kr. for Gina Tricot er lige i overkanten. Og der hang den så til 59kr. Den måtte med hjem. Dejligt at få skabet fyldt op med basisting.
For alle jer jyder og fynboer der læser med, så håber jeg for jer at der start kommer Gina Tricot til jer. Her kan alle være med! SU-venligt shoppetip - Besøg Gina Tricot!

4 kommentarer:

Maria sagde ...

Labre sager, Kia! Sikke et kup du har gjort dig med den Blazer..

Hvordan er de to tee's i størrelsen? Ved du om Gina Tricot via deres hjemmeside sender til Danmark? Har nemlig hørt en fugl synge om at hvis man går ind under den svenske side, så sender de også hertil.. :)

Kia sagde ...

Ja, jeg er også meget glad for den blazer! :)
Gina Tricot er generelt store i størrelserne, men disse tees er ikke større eller mindre end en almindelig størrelse. Jeg valgte at tage dem i størrelse L, da jeg godt kan lide at de ikke sidder stramt over brystet og er lidt løse i det. Jeg er normalt en str. 38/M.
Har faktisk også hørt at hvis man bestiller på den svenske side, så sender de til DK? Måske du skulle kontakte dem på deres webshop og spørge inden du tager chancen?
Kia.

Trine Kjær sagde ...

Jeg har sukket efter de der basic tee's i så lang tid.
Tak for medlidenheden, jeg håber snart der kommer en i Århus.
Og tillykke med de fine køb.

Kia sagde ...

Det kan jeg godt forstå, Trine. Der burde ligge en Gina Tricot på hver gadehjørne ligesom H&M.