13. januar 2009

Søgemaskine - Søg, og du skal finde.

Kære alle.
Jeg har tilføjet en søgemaskine, som du kan finde på højre side af bloggen. Jeg bruger den selv til at navigere rundt i mine gamle indlæg og tænkte at du måske ville kunne bruge den til det samme. Brug den og find inspiration!
Derudover vil jeg slå et slag for "Faste læsere"-gadget'en ude i højre hjørne. Jeg har 300 læsere hver dag, der må være flere af jer der har oprettet en bloggerprofil.. :) Jeg elsker at surfe rundt på jeres bloggerprofiler og blogs. Så er du fast læser, så husk lige at tilføje denne blog.
Eller følg min blog med bloglovin', tryk her: bloglovin.com/blogg/214317/fierce-og-fattig-p-su
Hav en dejlig dag - Kia.

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Har vidst bare været for doven til at tilføje mig selv som fast læser. :)
Men nu fifler jeg selv lidt med en ny blog, og tænkte på hvordan du kan se hvor mange der besøger din blog?
- Pernille

Kia sagde ...

Hej Pernille. Jeg kan se mine besøg og andre spændende ting som hvad folk søger på for at komme ind på min blog ved hjælp ag google analytics.
http://www.google.com/analytics/da-DK/
Derudover bruger jeg statcounter
http://www.statcounter.com til at tælle mine besøg og sætte dem ind i kategorier. Hvem er tilbagevendene osv.
De er begge nemme at bruge, men hvis du får problemer, er du velkommen til at sende mig en mail.

Kia.