26. januar 2009

Seneste køb - Lys korsettop.

Jeg var en tur i den lokale H&M denne fredag, for at udnytte 50% på alle udsalgsvarer. Nu er jeg ikke matematisk student eller matematisk anlagt, men jeg kunne dog regne ud at hvis der er 50-70% på H&M's varer er det billigt - men er der 50% yderligere på disse varer er det RIGTIG billigt! Tog min kæreste under armen og bad ham tage en dyb indånding. Jeg fandt en fin højtaljeret nederdel med blå blomster og en militærinspireret bolero strik. Derudover faldt jeg over denne fine lyse korsettop:

Stella McCartneys ss09 kollektion er fuld af lyse pudderfarver og det var klart med denne kollektion i baghovedet at jeg hapsede korsettoppen. Vil bruge den sammen med sorte højtaljerede nederdele og lyse denimshorts til sommer. Come spring, come summer.
(photocredit - style.com)

Ingen kommentarer: