25. januar 2009

Inspirerende svenskere.


Signe skriver den inspirerende blog imilk, og hvor er hun smuk og punkchic. Jeg er vild med hendes look som består af basics som leggings, hvid undertrøje og lys cowboyjakke. SHIT, hun er lækker. Hendes blog er et besøg værd. Caroline har valgt et rockchiclook, som er råt og nemt at kopiere. Dertil skal man vist bare have lidt attitude, så kører det.

Mathilda. Jeg synes at hendes flotte røde skotsternede jakke er cool. Jeg går og er lidt varm på en skotsternet kort blazerjakke fra H&M, men er i tvivl om stylingen. Her har Mathilda et godt bud på styling af skotstern.
Elin Klings smukke assistent Emma Elvin har en inspirerende stil og blog. Her worker hun et par slidte jeans og en kortærmet læderjakke. Det gør hun godt!

Jeg har en ting for rødhårede og disse to piger gør det godt. Der findes ingen accesorie, som er bedre end smukt, sundt, rødt hår.

Disse to piger viser her eksempler på hår, som er hot nu. Midterskilling og tilbagestrøget hår i en knude giver et cool og sofistiskeret look. Jeg har pandehår i denne tid, så jeg har ofte en meget høj knude i mit hår. Lidt som Lykke Li.

Petra er ekstremt blond og har ekstremt store bryster. Hvis man ser bort fra det har hun et fantastisk outfit på. Nitter, læder, kæder, hat og transparent undertrøje. I love it!
Pigen ved siden af Petra hedder Lisa. Hun mixer pvcleggins med pasteller og nitter. Jeg synes at kombinationen mellem rå pvcleggins, nitter og pastelfarver er brugbar og cool.
Til sidst er her to eksempler på habitjakken og vesten. How to wear it? Gør som disse! :)
Disse 12 outfits er inspirerende og nemme at kopiere med enkle midler. De der svenskere.. De kan noget..

2 kommentarer:

Ida sagde ...

http://gillofilippa.blogg.se/

en af de rødhåret pigers blog!

Kia sagde ...

1000 tak for link! :)