7. januar 2009

En ny AW er kommet til designerverdenen, og det er ikke Alexander Wang!

Amy Winehouse før crack.
What? Kan dette være rigtigt? Amy Winehouse har ifølge vogue.co.uk indledt et samarbejde med det britiske mærke Fred Perry. Her skal hun designe tøj og er ifølge rygterne er hun allerede begyndt at lave skitser. As we speak er hun på afvænning og billeder af en clean, sund Amy har floreret på nettet. Hendes nye clean jeg, skal altså på denne måde gøre comeback. Når jeg har set billeder af Amy Winehouse det sidste år, har jeg tænkt at hun ligner det hun er - en narkoman. Jeg synes hendes uchamerende tatoveringer, manglende tænder og alt for store hår er en stilmæssig bommert. Hendes nuværende stilling som narkoman på afvænning tiltaler mig heller ikke. Men nu må vi se.. Måske kan hun noget. Hun har trods alt et talent for at synge, skrive sange og dope sig.. Måske hun kan designe tøj for Fred Perry. Læs mere her.

Ingen kommentarer: