3. december 2008

London Dresses <3


Kjolen øverst er fra Topshop. Jeg synes den minder lidt om dette fra Balmain aw2008, her, her og her.
Den nederste kjole er fra H&M og er en del af en limited edition kollektion. Jeg fik den aldrig i København eller nettet, så det er jo skønt at den hænger i mit skab nu. Nu er spørgsmålet så hvornår og hvordan jeg skal bærer disse. Har udsigt til en del fester i den nærmeste tid, så de kommer helt klart i brug.. Hvad synes du om mine nye kjoler?
Jeg er SÅ glad for Moster P og hendes familie lige nu! :)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhhh, Kia... De er begge very niceeeee :o)

Men som vi talte om i toget, kommer her min mening. Jeg stemmer klart på den med rødt til imorgen - har man noget med rødt til julefest skal det da klart på!

Det var min vurdering - glæder mig til madness tomorrow night WUUUUU

Anonym sagde ...

Leoparden skal på imorgen. Raaauuuw!

Den sorte (som btw er yderst seksuel!) når du skal ud og gøre KBH's dansegulve usikre ;)

Kia sagde ...

Tak! Tak og tak! Imorgen på seminariet bliver det nok den røde..

Anonym sagde ...

Jeg synes jeg skal låne en af dem af dig til nytårsaften! tak! :)