23. december 2008

Julegaveindkøb betyder indkøb til mig selv.

En tur til indre by for at ordne de sidste gaver, blev til en lille ting (eller tre) til undertegnede. Der var 50-70% på mange flotte ting i H&M i galleri K. Jeg har en mindre fetish for højtaljerede nederdele og har i de sidste par måneder købt en hel del. Faldt over denne fine nederdel til 249kr sat ned med 70%.. Det var helt vildt så mange ting de havde nedsat og jeg var lige ved at gå ud af mit gode skind af spænding :) Nå, men endte med disse 3 ting. Dyreprint og nederdel. Ikke dårligt. Dejligt at det er jul i morgen, kan ikke købe julegaver uden at købe noget til mig selv.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den nederdel har jeg også. Jeg er helt vild med den grove lynlås, og så er den faktisk dejlig varm. Jeg kom også til at købe en julegave til mig selv i Badeanstalten som har ophørsudsalg. Et par brede jeans med 70% rabat. Skønt, og rart for budgettet. :-)

Kia sagde ...

Uh, må ind forbi badeanstalten. Mangler virkelig nogle nye jeans.