7. november 2008

Basics - Fra Gina Tricot.


Jeg var for en uges tid siden i Gina Tricot for at prøve læderkjolen for 2.gang. Endte dog med at gå fra Gina Tricot UDEN læderkjolen for 2. gang. Mit problem lige nu ang. læderkjolen, er at jeg stadig tænker på den! Hvorfor køber jeg den ikke?! Det er jo ikke fordi den er dyr, den koster 249kr. Der er bare et eller andet rigtigt og alligevel åh-så-forkert ved den. Det er for mærkeligt, for jeg ender altid med at gå fra butikken uden. Hvis jeg stadig tænker på den på mandag, må jeg ind og kigge for 3.gang..
Det gode ved Gina Tricot er at man kan købe tendenser til meget billige penge. Me like! Jeg endte med at købe denne hvide transparente tunic. Den minder mig lidt om de transparente t-shirts som Alexander Wang viste i sin Fall 2008-kollektion. Jeg vil bruge den sammen med et nittebælte i taljen, stramme jeans og mine nye laksko fra hm. Den sorte lange top/korte kjole, har en flot bagside, da der sidder et spænde på ryggen. Vil bruge den som kort kjole med blondestrømpebukser og converse eller pumps, alt efter anledningen. All hail Gina T! :)
Må sove på den satans læderkjole. Hvad synes du om den? Skal jeg ud og have fat i den?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har også en t-shirt fra Gina Tricot som ligner den der rigtig meget. Med en lomme på venstre bryst. Er vildt glad for den.

Læderkjoler. Læder er et materiale, jeg altid har elsket og gået i. Nu er det så bare blevet populært ;-) Har en fin læderkjole fra Vero Moda uden stropper. Får sjældent brugt den, fordi den er så speciel. Men elsker den alligevel ^^

Maria sagde ...

Hej Kia,

Må jeg spørge hvad den fantastiske LBD har kostet? Den kunne jeg virkelig godt bruge her i julen, tror den kan redde mange kriser! :)

Hvor er det altså irriterende at bo herovre i det sorte Sønderjylland.. :S

/Maria

Kia sagde ...

Hej Maria.
Det må du selvfølgelig gerne spørge om :) Jeg gav 159 kr for den sorte kjole. Den har en fed detalje på bagsiden. Må lige tage et billede af bagsiden, når jeg har den på.
Vi må håbe at Gina Tricot snart åbner et webshop i DK, så alle jer der ikke bor i kbh eller omegn kan få glæde af Gina T.

Scarlett: Måske er det mit problem; At man aldrig rigtig har brug for en læderkjole.. :)

Anonym sagde ...

Har hørt at Gina Tricot åbner webshop til februar