9. oktober 2008

Ultimativ LBD.

I går skrev jeg et indlæg om den uundværlige little black dress, som vi alle burde eje mange af.
I dag sidder jeg og surfer i stedet for bachelorskrivning (FYY!) og på costume.dk falder jeg over deres tema om LBD. Her foreslår de dette vidunder af en LBD:

Dette vidunder er fra Miu Miu, koster præcis 11.570 kr. og kan erhverves på net-a-porter.com. OH MY.. Den tror jeg da lige, jeg smutter ind og køber.. Hvis jeg ejede denne smukke Miu Miu LBD, ville jeg aldrig nogensine have tøjkriser.

(Hvem har lige 12.000 kr. stående til en LBD?! - Den eneste kjole i mit liv, der kommer til at koste 12.000 kr. er min brudekjole!)

(Foto fundet på costume.dk)

1 kommentar:

Geraldo Maia sagde ...

Hello Kia,
Du har en meget smuk blog, jeg kan lide det.
Hilsener fra Brasilien:
Geraldo