2. oktober 2008

Sonia Rykiel - 40 år i fashion, glade modeller, fantastisk show!

I anledningen af Sonia Rykiels 40 års jubilæum trådte hendes datter, Nathalie Rykiel frem og sagde følgende: "A birthday without a surprise isn't a birthday. You've been inspiring the world of fashion for 40 years; here's your present. Bon anniversaire, Maman."
Herefter kom yderligere 30 modeller på podiet i tøj kreeret af nogle af modens største navne:
Martin Margiela, Rodarte, Jean Paul Gaultier.

Sonia Rykiel præsenterede i mine øjne en statement-kollektion. Herunder har jeg fremhævet 3 looks fra showet:



Og til sidst er det meget gennemgående for Sonia Rykiels designs og modeshows at modellerne er GLADE og friske! Det er ikke kun til dette show at det er tilfældet. Til fall 2008 showet var modellerne også glade! Jeg synes det sender et rigtig godt budskab.
I mine øjne er tøj, kun tøj, indtil en person med god personlighed og attitude tager det på og gør det til mode. Se selv:


Hvis jeg skulle deltage i et show i denne modeuge, ville jeg have valgt Sonia Rykiel. NO DOUBT!

(Photocredit, style.com)

1 kommentar:

Donna A. sagde ...

I just made a post about Sonia Rykiel's show, too! I love her designs. Now, if only I could afford them :)